sobota, 19 grudnia 2020

TRUDNA DECYZJA PRZED NAMI...CO WYBRAĆ NIE WIEDZĄC PRAWIE NIC !!!


... ŚWIAT JEST BARDZO PIĘKNY jak to powyższe zdjęcie, które zrobiłem przed laty na łące leśnej gdzieś w Lasach Państwowych!

 19 grudnia 2020 roku

Zbliża się to co na dziś wydaje się NIEUCHRONNE!

SZCZEPIENIE... a przyczyną jest oczywiście  COVID-19.



Natomiast ja jak i miliony ludzi na świecie mam chociażby następujące pytania:

CZY TO SZCZEPIENIE JEST I BĘDZIE  BEZPIECZNE DLA LUDZI ?!

DLACZEGO  FIRMY PRODUKUJĄCE ,, LEK PRZECIWKO COVID-19" NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI NA WYPADEK, GDY WYSTĄPIĄ JAKIE S NIEPRZEWIDZIANE DOLEGLIWOŚCI  U PACJENTÓW ?!

DLACZEGO W MEDIACH NA ŚWIECIE TERAZ TAK NAMAWIAJĄ BY SIĘ SZCZEPIĆ  PRZECIWKO COVID-19 ?!

CO WIEDZĄ O PANDEMII CO NIEKTÓRZY  OBECNIE I CZEGO NIE CHCĄ NAM POWIEDZIEĆ ?!

A to zaledwie parę z wielu pytań jakie chodzą mi po głowie w tej sprawie...

BO TO JEST MOJE ZDROWIE...MOJE ŻYCIE...I WARA OD NIEGO JAKIMŚ CHEMIKOM, PSEUDO LEKARZOM , POLITYKOM,DZIENNIKARZOM CWANIAKOM KTÓRZY POSTANOWILI TERAZ AKURAT ZROBIĆ SOBIE KOSZTEM WIELU MILIONÓW LUDZI INTERES ŻYCIA !

PAMIĘTAJCIE!  SZCZEPIENIE NIE JEST WASZYM OBOWIĄZKIEM !!!

A cóż słychać obecnie na świecie ? Co rusz pojawia się ptasia grypa, gdzie trzeba WYBIĆ              ( czytaj: wymordować!) dziesiątki tysięcy różnego rodzaju hodowanego ptactwa jak indyki, gęsi, kurczaki itp

 Lub też kolejny przykład : afrykański pomór świń gdzie przy granicy Polski i Białorusi na wschodzie polska straż graniczna stwierdziła kiedyś MARTWEGO DZIKA CHOREGO NA AFRYKAŃSKI POMÓR ŚWIŃ... WYSOKO NA DRZEWIE...prawdopodobnie podrzucono Polsce ze wschodu!

I tak jest już oznakowana cała Polska... foto : Mariusz Kapała

Przykładowe zdjęcie z zabezpieczenia tego typu chorób u zwierząt...CZY NIE PRZYPOMINA WAM TO  OBECNEGO ZWALCZANIA COVID-19 

A kończy się to niestety czasami tak ...

    Foto: Krzysztof Skłodowski


WIĘC JAKI MAMY WYBÓR... ?!

Piszę jak... zwykle  jak jest!

Krzysztof  Kowalczyk