niedziela, 28 czerwca 2020

PREZYDENT ANDRZEJ DUDA WYGRAŁ...

28 czerwca 2020 roku

Z OGROMNĄ DUMĄ INFORMUJĘ, ŻE DZIŚ 28 CZERWCA 2020 ROKU W WYBORACH PREZYDENCKICH W POLSCE - WYGRAŁA UCZCIWOŚĆ, PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ A TAKŻE PRAWDOMÓWNOŚĆ !
Zwycięzcą wyborów  dziś został Pan Andrzej Duda... 

 Według sondaży wyborczych dziś do wyborów poszła REKORDOWA LICZBA POLAKÓW - bo aż 62,9% uprawnionych.

 Sondażowe wyniki wyborcze podają że najwięcej głosów oddano w województwie mazowieckim 68,1 %... u mnie w województwie zachodniopomorskim 61,4% !

Sondażowe wyniki :
ANDRZEJ DUDA = 41,8 %

RAFAŁ TRZASKOWSKI = 30,4 %

 Obaj ci kandydaci zmierzą się w II turze za dwa tygodnie.

A ja chciałbym się pochwalić tym,że ...PO RAZ DRUGI zabrałem moją sparaliżowaną 80 letnią mamusię, która jest przykuta do wózka inwalidzkiego od ponad 7 lat na te właśnie wybory prezydenckie.
Moja mamunia oddała swój głos na Prezydenta Andrzeja Dudę... Z CZEGO JEST NA TYM ZDJĘCIU BARDZO DUMNA I Z UWAGĄ PRZYGLĄDA SIĘ WYPEŁNIONEJ KARCIE WYBORCZEJ! 
Nigdy nie zapomnę tych chwil ...
Moja mamunia ma dziś 80 lat ( ...urodziny ma w sierpniu!) i głosuje za człowiekiem, który mówi prawdę i dba o wszystkich Polaków !!!
Zaś to co mówi pan Trzaskowski ( Platforma Obywatelska a dziś Koalicja Obywatelska) ... to podłe kłamstwa, obiecanki bez zupełnego pokrycia w faktach! Że też są tacy Polacy którzy dają temu wiarę...TO HAŃBA DLA NASZEGO NARODU!



Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk