środa, 13 maja 2020

IDZIE NOWE...?!

13 maja 2020 roku

A NA PODLASIU SPADŁO OSTATNIO DOŚĆ DUŻO ŚNIEGU... TAK! TAK! ŚNIEGU....
A TYM SAMYM MAMY BARDZO ŁADNĄ ZIMĘ TEJ WIOSNY  ... BO W MAJU!!!
Zresztą zobaczcie sami :
 Są to zdjęcia jakie wykonałem w dniu wczorajszym na Podlasiu z mego samochodu....


 Wiecie z czego się ciesze?! Ano z tego, że LASY BĘDĄ MIAŁY ODPOWIEDNIĄ WILGOĆ I WODĘ DO CODZIENNEJ EGZYSTENCJI !

Przez dwa dni byłem OGROMNIE  zajęty w pewnej sprawie i gdy teraz włączyłem swój laptop ujrzałem, że od wczoraj mam ....PRZEOGROMNĄ LICZBĘ WASZYCH WEJŚĆ !
Nawet w tej chwili jest Was bardzo dużo - a ja się zastanawiam CZY TEŻ WRĘCZ PEWNY JESTEM ... czego ode mnie oczekujecie?!

PO PROSTU IDZIE NOWE...w pewnej firmie, gdyż w ciągu dwóch dni w Polsce zmieniono bądź uzupełniono skład osobowy kilku panów dyrektorów!
DLACZEGO?! CÓŻ SIĘ STAŁO, ŻE TAK NAGLE?! PAN DYREKTOR MIAŁ DO TEGO PRAWO...
POCZEKAMY ...I ZOBACZYMY CZY TO BYŁY SŁUSZNE ZMIANY!

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk