środa, 1 stycznia 2020

MAŁE PODSUMOWANIE MIESIĄCA GRUDNIA 2019 ROKU...

01 stycznia 2020 roku

No i oto nastał nam Nowy 2020 ROK... pełen nadziei na jeszcze bardziej lepszy ten nasz świat, który jakby się stał mniejszy - jak myślę za sprawą rozwoju informatyki ( np: poprzez internet!).
Dziś otrzymujemy  wiadomości np. z Australii...Chin...Japonii...USA...Peru...Brazylii...Izraela...Iranu...itp
jeśli tylko coś wydarzy się tam w tych przykładowych krajach interesującego, szczególnego i godnego naszej uwagi.
Czy w tym minionym roku 2019 zadaliście sobie choć jedno takie pytanie : ...CZY PRZEŻYJĘ NASTĘPNY DZIEŃ MEGO ŻYCIA...CO MAM DO JEDZENIA NA JUTRO DLA SIEBIE I MOICH BLISKICH...SKĄD WZIĄĆ WODY....GDZIE ZNAJDĘ PRACĘ BY ZAPEWNIĆ LEPSZY BYT SWEJ RODZINIE...CZY NIE JESTEM OSZUKIWANY PRZEZ RZĄD MOJEJ KOCHANEJ OJCZYZNY...CO TO JEST PATRIOTYZM I DLACZEGO POWINIENEM GO PRZESTRZEGAĆ...CZY JESTEM ODDANY SWEJ FIRMIE, W KTÓREJ PRACUJĘ...CZY WIDZĘ NIEGOSPODARNOŚĆ I W JAKI SPOSÓB NA NIĄ REAGUJĘ...CZY POMOGŁEM DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI BĘDĄCEMU W POTRZEBIE CHOĆ JEDEN RAZ ...W JAKI SPOSÓB DBAM O ŚRODOWISKO NATURALNE ??!...itp.

Jeśli nie zadaliście sobie takiego pytania to oznacza KIM TAK NAPRAWDĘ JESTEŚCIE...

Nie przypadkowo przedstawiam Wam to zdjęcie... A SZCZEGÓLNIE PONIŻSZY TEKST :
Znalezione obrazy dla zapytania obrazy sęp przy dziecku

Więc w 2020 roku STARAJCIE SIĘ spojrzeć na ten nasz świat po ludzku...by dostrzec w nim osoby, którym się mniej powodzi...by dostrzec i reagować na to marnotrawstwo które może przecież pomóc innym...
Znalezione obrazy dla zapytania obrazy sęp przy dziecku
To powyższe zdjęcie mówi tak wiele o potrzebach i brakach pośród ludzi...

I własnie na pigipedii poruszam od lat już różne historie, które udowadniają że dzieje się coś nie tak z naszą naturą...naszym człowieczeństwem...

Co ciekawe - zauważyłem, że w trakcie miesiąca grudnia 2019 roku z różnych miejsc na całym świecie ( ... o czym poniżej!) za interesujące uznaliście moje posty dotyczące spraw historycznych dotyczących mojej rodziny i mnie osobiście!
DZIĘKUJĘ WAM ZA TO I ZAPRASZAM WAS JAK I WASZYCH ZNAJOMYCH DO ZAGLĄDANIA TU NA PIGIPEDIĘ CODZIENNIE!  
KAŻDY ZNAJDZIE DLA SIEBIE COŚ CIEKAWEGO - GDYŻ DOTĄD OPUBLIKOWAŁEM  JUŻ PONAD TYSIĄC RÓŻNYCH TEKSTÓW NIE TYLKO DOTYCZĄCYCH SPRAW POLSKI!  

A oto kto najczęściej w grudniu 2019 roku zaglądał na pigipedię :

  1.POLSKA
  2.UKRAINA ...tak! tak! Jest to pewna niespodzianka...
  3.USA
  4.HOLANDIA
  5.NIEMCY
  6.FRANCJA
  7.KANADA
  8.IRLANDIA
  9.ROSJA
10.PORTUGALIA
11.ETIOPIA
12.FINLANDIA
13.SINGAPUR
14.ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE
15.BRAZYLIA
16.SZWECJA
17.ARGENTYNA
18.HISZPANIA
19.JAPONIA
20.CHINY

Jest to tylko 20 krajów całego świata skąd najczęściej w grudniu mnie odwiedzaliście...A KTÓRYCH ILOŚĆ WEJŚĆ NA PIGIPEDII  DOCHODZI POMAŁU DO MILIONA !!!!!!!!!!

A pośród tekstów do których wracacie są m.in.
1. 100 ROCZNICA URODZIN MOJEJ BABCI,...z której jestem dumny!

2. DZIŚ ODEBRAŁEM KORDELAS LEŚNIKA POLSKIEGO...to najwyższe odznaczenie w Lasach Państwowych wręczone mi przez Dyrektora RDLP Białystok Pana Andrzeja,Józefa Nowak.


3. NIEROZLICZONE ZBRODNIE WOJENNE ... opisujące los mojej rodziny!
...tu na zdjęciu moja 100 letnia babcia tuż po wręczeniu jej odznaczenia /

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk