piątek, 26 kwietnia 2019

TAK JAK PRZEWIDYWAŁEM...DOKŁADNIE TAK JAK WCZEŚNIEJ PISAŁEM...

26 października 2019 roku

Zakończył się POLITYCZNY strajk nauczycieli (... niektórych!!!) inspirowany przez Platformę Obywatelską ... PO NOCNEJ I OWOCNEJ PRACY SEJMU RP  tuż przed wyborami do Parlamentu Unii Europejskiej.
Kolejny strajk nauczycieli zapewne odbędzie się we wrześniu bieżącego roku ...tuż przed kolejnymi wyborami tym razem do Polskiego Sejmu ... ( sic!!!!)

W nocy Sejm uchwalił wszystkie przepisy mówiące o organizacji egzaminów maturalnych ( ... to głównie dlatego strajk nauczycieli się zakończył !) - a dziś już strajkujący nauczyciele poszukiwali pieniędzy za swój strajk pod kilkoma urzędami wojewódzkimi...A TU NIC Z TEGO  kasy nie ma!
Państwo polskie za strajk nie płaci...

Za to Prezydent Warszawy Trzaskowski obiecał strajkującym nauczycielom,że w ciągu trzech miesięcy będą mieli ... 

Mój Boże czego to ten facet już nie obiecywał...
Podobny obraz
Stało się dokładnie tak jak to zapowiedziałem tzn. że ta wojna z Prawem i Sprawiedliwość wyjdzie Wam strajkujący nauczyciele BOKIEM...mój wielki szacunek w stronę Pana Prezesa Kaczyńskiego i całego rządu, który chciałby zapłacić (wynagrodzić) nauczycieli ale za pracę a nie za sam fakt  że strajkują!!!
To właśnie dlatego dziś  rozpoczął się okrągły stół dotyczący chorego systemu szkolnictwa. który należy wreszcie naprawić...

Podobny obraz

Kolejne teorie...

A ja proponuję merytoryczną rozmowę z rządem - pełną spokoju i konsekwencji oraz argumentów w dążeniu do zmian w systemie nauczania w Polsce a nie kolejny strajk... 
Polskie społeczeństwo było zmęczone tym strajkiem , którego w zdecydowanej większości nie popierają...
NAPRAWIAJMY POLSKĘ PO PLATFUSACH ALE NIE OD RAZU STRAJKIEM...

Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

Podobny obraz

Ten gość nie musi się martwić o kasę...jego nikt nie wystawił : TO ON WYSTAWIAŁ NAUCZYCIELI !!!

Kto czyta mnie dziś??! Polska...USA...Peru...Włochy...Niemcy...Wielka Brytania...Irlandia...Rosja...Portugalia...Kanada...Francja...Holandia...