sobota, 6 kwietnia 2019

CZY MACIE CZWORONOGA ...

06 kwietnia 2019 roku

Kiedyś miałem takie zdarzenie : w lesie zobaczyłem małego ptaszka,który przeglądał  się z ciekawością w lusterku bocznym mego auta. Była to również WIOSNA...
Nadlatywał z różnych stron...siadał od góry i zaglądał w lusterko z różnych strom...MYŚLĄC ŻE MA PRZED SOBĄ JAKĄŚ PANIĄ...
Przez wiele chwil przyglądałem się temu widokowi z ciekawością .Czas upływał a ja musiałem już jechać dalej- więc przerwałem owe amory tego ptaszka (Pokrzewka), który zapewne pierwszy raz w swym życiu spotkał się z WŁASNYM ODBICIEM ...

ZWYKŁE LUSTRO ... a jaka frajda nie tylko dla psa!
Podobny obraz

Teraz zastanawiam się jak to jest u ludzi??! RÓŻNIE...


No to teraz strzelamy np. bramkę...niestety nie udało się tym razem! Piesek czynił skuteczne ruchy które sprawiły dekoncentrację strzelającego!
Podobny obraz

Pomyślmy na przykład o wyborach np. do Parlamentu Europejskiego.
Gdy jedni starają się rzeczywiście zmienić Polskę ( PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ!)od tego złodziejstwa jakie przez wiele lat fundowała nam Polakom PLATFORMA OBYWATELSKA swymi aferami,kłamstwem, łgarstwami - teraz wystarczyło zmienić nazwę tej partii lub przestać ją w ogóle wymieniać w mediach , wymyślić nową nazwę KOALICJA OBYWATELSKA i podać jej nowy program ściemy wyborczej ... by od razu znaleźli się tacy, którzy stali się ich zwolennikami!!!

NA SZCZĘŚCIE CORAZ MNIEJ MOICH RODAKÓW DAJE SIĘ NABIERAĆ NA TE SZTUCZKI - BO FAKTY SĄ PORAŻAJĄCE DLA TEGO TYPU KRĘTACZY!
Według mojego własnego sondażu ( ROZMOWY Z POLAKAMI !!!) -  PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ wygrało już w tych najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego,
nawet gdy oczywiście nie wszyscy nauczyciele będą teraz strajkować KOSZTEM TYLKO NASZYCH DZIECI...

GDZIE BYŁA PLATFORMA OBYWATELSKA PRZEZ LATA SWYCH RZĄDÓW W POLSCE... GDZIE BYŁ PROBLEM WYNAGRODZENIA NAUCZYCIELI I INNYCH ZAWODÓW ???!

Znalezione obrazy dla zapytania pigipedia
To ja Wam powiem na przykładzie ówczesnych Lasów Państwowych i powyższego zdjęcia:
KRAŚĆ...OSZUKIWAĆ...WYZYSKIWAĆ..OGŁUPIAĆ..MAMIĆ...OBIECYWAĆ...CHOWAĆ POD DYWAN WŁASNE WPADKI I UKŁADY KOSZTEM SKARBU PAŃSTWA I NAS WSZYSTKICH!
Szkoda,że ten powyższy obraz nie można po latach ożywić... : )

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS.
Kto mnie czyta dziś?! POLSKA...USA...UKRAINA...DANIA...CHORWACJA...NIEMCY...ROSJA...FRANCJA...TAJLANDIA...OMAN...