środa, 9 maja 2018

CHWILA REFLEKSJI, KTÓRA PRZYCHODZI NAGLE...

09 maja 2018 roku

DOSŁOWNIE ostatnio mam na tyle czasu aby zerknąć tylko na PIGIPEDIĘ - by zobaczyć Wasze czytelnictwo mego bloga,który jak wiecie prowadzę od lat.
Jest tam bardzo dużo wiedzy i to na każdy temat...WIĘC ZAPRASZAM WAS DO TEGO ŹRÓDŁA INFORMACJI!

 Gdy zerknąłem na posty,które teraz czytacie ... naszła mnie taka chwila refleksji!

Otóż napisałem 01 STYCZNIA 2015 roku post pod tytułem :  ,, CZY MOŻNA TERAZ ODWOŁAĆ ZE STANOWISKA KIEROWNICZEGO W LASACH PAŃSTWOWYCH 
... KŁAMCÓW I POSPOLITYCH KRĘTACZY ??! WRESZCIE MOŻNA I NASTAŁ NA NICH CZAS! ,,

Bardzo Was zachęcam do odświeżenia sobie wiedzy o tych TYPACH z Platformy Obywatelskej ... i wiecie co?!  Minęło już tyle czasu od 2015 roku a niektóre łajna nadal cuchną w Lasach Państwowych  i kreują się na pokrzywdzonych !
ZBIERAM SIĘ ABY IM DOWALIĆ WIEDZĄ TERAŹNIEJSZĄ ...

I jest jeszcze COŚ!
Otóż kolejny post w Waszym zainteresowaniu to ten napisany przeze mnie w dniu 17 października 2013 roku pt: ,,KOMU MA SŁUŻYĆ ROSYJSKIE ŁGARSTWO...,, Część I.

Widzę w ostatni czasie pewien wzrost zainteresowania moim blogiem ze strony czytelników z Federacji Rosyjskiej.... i zastanawia czy to nie jest np.treść tam zawarta??!
Pamiętajcie : JEST TO PRAWDA ... NIESTETY BARDZO SMUTNA DLA NASZYCH DWÓCH NARODÓW !!!

To taka ... chwila refleksji ,która przychodzi nagle!

Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk