niedziela, 22 kwietnia 2018

CHWILA REFLEKSJI PRZY PORANNEJ KAWCE...

22 kwietnia 2018 roku

Przy porannej kawie, w niedzielę - zastanawia mnie CO SOBIE MYŚLICIE CZYTAJĄC MOJĄ PIGIPEDIĘ O WYDARZENIACH I FAKTACH OPARTYCH WYŁĄCZNIE NA PRAWDZIE mających miejsce od lat w Polsce????!

Sam teraz czytając teksty te sprzed laty które opisują w detalach TO JAWNE OKRADANIE  MOJEJ OJCZYZNY,NA KTÓRE JESTEM AŻ TAK UWRAŻLIWIONY - myślę sobie jacy obłudni sa niektórzy ,,bohaterowie,, moich postów po latach,którzy z taką prostotą i łatwością krytykujący teraz innych np; rządzącą obecnie w kraju (partie Prawo i Sprawiedliwość)   - a sami zapominają o wszystkich niegodziwościach,fałszu i złodziejstwie którego się dopuścili!
A co gorsza: JACY TCHÓRZLIWI SĄ CI NIEKTÓRZY,ZE STRACHU O WŁASNĄ PRZYSZŁOŚĆ UKRYWAJĄCY SIĘ np.W MOJEJ FIRMIE I CZEKAJĄCY.... NA SWOJĄ  PONOWNA CHWILĘ  ZAISTNIENIA I POWROTU ???!

Oto przykłady,które Wy sami mi wybieracie np. w dniu wczorajszym czytając moje teksty ... NAWET TE SPRZED WIELU JUŻ LAT,które pisałem gdy byłem bezrobotnym ... przez  tych bohaterów OBECNEGO CZASU PRAWDY I ROZLICZEŃ !!!!

Otóż lista Waszego czytelnictwa ,,pigipedii,, przedstawia się NA DZISIAJ następująco:
1.POLSKA
2.USA
3.HISZPANIA
4.UKRAINA
5.NIEMCY
6.WŁOCHY
7.ZJEDNOCZONE EMIRATY ARABSKIE
8.PORTUGALIA
9.TAJLANDIA
10.INDIE

A jest to zaledwie PIERWSZA DZIESIĄTKA ...do której chyba zaraz wejdzie min.Angola,Czarnogóra.

I zastanawia mnie jak Wy wszyscy pomimo różnic narodowościowych TAK TRAFNIE POTRAFICIE WYBRAĆ  te posty dotyczące chronologicznie tego co tutaj nawet sprzed laty opisałem...
Oto dowód na to! Oto aktualnie tematy które Was bardzo interesują:

Oczywiście są to posty na moim blogu!

Oto chociażby one ( ... to zaledwie nie które !!!) :

1.STANISŁAW GAWŁOWSKI - VICE MINISTER  ŚRODOWISKA! JAKI MA WPŁYW NA NAJBLIŻSZE POWODZIE W POLSCE - A W  TYM NA DOLNYM ŚLĄSKU,WZDŁUŻ ODRY???! Post napisałem 11 grudnia 2014 roku.

2. PLAGIAT - CZY W CZYNNOŚCIACH PROKURATURY DOPUSZCZALNY JEST W POLSCE... ODÓR POLITYKI???! Post napisałem 05 września 2013 roku.

3.SZACOWANIE I WYCENA SZKÓD ŁOWIECKICH NA DUŻYCH AREAŁACH PÓL UPRAWNYCH - Z WYKORZYSTANIEM DRONA. POLECAM W PRAKTYCE.
Post napisałem 12 sierpnia 2015 roku

BARDZO WAS PROSZĘ ... PRZYPOMNIJCIE SOBIE POWYŻSZE TEKSTY - A BĘDZIE WAM ŁATWEJ ZROZUMIEĆ BĄDŹ TEŻ NIE ZACHOWANIE OBECNE TYCH LUDZI,KTÓRZY TERAZ BĘDĄC OD DŁUŻSZEGO CZASU POZA KORYTEM WŁADZY USIŁUJĄ DOSTAĆ SIĘ ZA WSZELKA CENĘ PONOWNIE... BY MÓC ZNOWU POCHLIPTAĆ SOBIE I KŁAMAĆ,ŁAGAĆ,OSZUKIWAĆ I KRAŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


Piszę jak jest....

Krzysztof Kowalczyk