środa, 28 lutego 2018

KTO CZYTA MÓJ BLOG...

01 marca 2018 roku


Witam Was bardzo serdecznie - choć jesteście z tak różnych stron świata, ale łączy Was ciekawość tego co POLSKIE!

Na moim blogu staram się RZADKO co prawda teraz zapoznawać Was z pewnego rodzaju ,,nowinkami,, na tematy min.społeczne w Polsce, ale pragnę Wam uzmysłowić jak często zaglądacie na mój blog.

Otóż TYLKO W OSTATNIM MIESIĄCU (luty 2018 roku!) liczba wyświetleń ,,pigipedi,, wynosiła ... 8. 942 razy!!! O czym to świadczy... odpowiedzcie sobie na powyższe pytanie sami.

Przecież ja prawie nie piszę (... BRAK CZASU ...).

ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ sięga już liczby - 594 209 razy!

A SKĄD MNIE WYSZUKUJECIE NA ŚWIECIE ??! Oto pierwsza dziesiątka państw :

1.POLSKA
2.ROSJA ...no proszę jak się zmieniło zainteresowanie !!!
3.USA
4.UKRAINA - no popatrzcie jacy są tam ciekawi ludzie.
5.HISZPANIA
6.NIEMCY
7.IRLANDIA - to są na pewno POLACY tęskniący za swoją Ojczyzną!!!!!!!
8.WIELKA BRYTANIA
9.NORWEGIA
10.PORTUGALIA

Powtarzam,że jest to zaledwie pierwsza dziesiątka państw!
Gdy zerkam na blog i patrzę już z ilu państw na świecie szukacie jakichkolwiek wiadomości o naszej przepięknej Polsce...TO JEST DLA MNIE OSOBISTY SZOK !!!

To tak na chwilę pragnąłem się podzielić z Wami tym spostrzeżeniem...

Piszę jak jest!

Krzysztof  Kowalczyk