sobota, 14 listopada 2020

UWAGA ! UWAGA ! NADCHODZI...

 14 LISTOPADA 2020 roku

Zbliża się pomału czas, w którym niebawem opiszę w detalach, bardzo szczegółowo pewien fakt związany z...MEGA DRAŃSTWEM  jakie  jeszcze niedawno  występowało  w Polskich Lasach Państwowych za sprawą tylko jednego człowieka ...  i to od kilku już lat!

A cóż to jest draństwo?!

DRAŃSTWO - kojarzy nam się z PODSTĘPEM...SZELMOSTWEM...CIOSEM PONIŻEJ PASA...DZIADOSTWEM...ŁAJDACTWEM...ŁOTROSTWEM...NIEGODZIWOŚCIĄ...NIKCZEMNOŚCIĄ...PODŁOŚCIĄ...ŚWIŃSTWEM...SZUBRAWSTWEM... etc.

Powiem Wam tak, że dosadniej ujmując słowo DRAŃSTWO - można  by je kojarzyć również po prostu ze ,,zwykłym" ....kurewstwem czy skurwysyństwem !

Do tego dochodzi brak własnej oceny i samokrytyki...wygórowane ambicje zawodowe...dążenie do założonego celu dosłownie po trupach...brak chociażby najmniejszej wiedzy merytorycznej...etc.


Zaś Wam polecam zapoznajcie się na przykład  z blogiem o DRAŃSTWIE LEŚNYM i wieloma jego  seryjnymi odcinkami na You Tube , które według mnie"  przedstawiają OBIEKTYWNĄ PRAWDĘ człowieka wrażliwego na partactwa (!!!), na temat tylko tego co dzieje się w leśnictwie Rudki, Nadleśnictwo Kraśnik (RDLP Lublin) 

Na co tamtejsze Lasy Państwowe wciąż patrzą z przymkniętym okiem ...wydając wiele dziesiątek tysięcy złotych...czy też dokonując w nich takiego ,,nadzoru " czy kontroli!

A ja zaś dedykuję tą poniższą fotkę tym wszystkim, którym ...wciąż się wydaje jacy oni  W TYM KŁAMSTWIE  są wciąż mocni i usiłują ciągle kąsać, nie wiedząc że grozi to totalną utratą uzębienia!

A mój blog z kolei dziś czytacie z : TURCJI...CZECH...USA...HOLANDII...BRAZYLII...INDII...UKRAINY...TAJLANDII...BUŁGARII...ROSJI...NIEMIEC...POLSKI...ARMENII.... ZJEDNOCZONYCH EMIRATÓW ARABSKICH...INDONEZJI...PORTUGALII...BANGLADESZU...WIELKIEJ BRYTANII...KOLUMBII...POZDRAWIAM WAS I PRZEKAŻCIE MÓJ GŁOS DALEJ , NO I SERDECZNIE ZAPRASZAM ZNÓW NA ,,PIGIPEDIĘ"
Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS.


Dziś 18 listopada 2020 roku zadzwonił do mnie telefon..byłem jeszcze w pracy.

Był to nadleśniczy Nadleśnictwa Kraśnik (RDLP Lublin), który z troską i myślę że szczerością opowiedział mi o tym przypadku jaki powyżej opisałem. Wymieniliśmy się wspólnie poglądami w tej sprawie -  a muszę Wam powiedzieć, że byłem w leśnictwie Rudki na interwencji gdy pracowałem jeszcze w Zespole Kontrolingu Terenowego Dyrekcji Generalnej Lasó Państwowych w Warszawie kilka lat temu.
I wiecie co?! Otóż jak się okazuje pomimo uwag jakie przekazano ówczesnemu Dyrektorowi regionalnemu w Lublinie ( Pan Sądel  - sprawa ta nigdy nie została doprowadzona do właściwego jej rozwiązania ! TERAZ NA DODATEK POWSTAŁO PO LATACH  WIELE POSTÓW I FILMÓW OPISUJĄCYCH TEN ZASTANY STAN RZECZY W LEŚNICTWIE RUDKI...
Tu muszę nadmienić że obecny nadleśniczy Nadleśnictwa Kraśnik był wówczas ... zastępcą Dyrektora RDLP Lublin ! Teraz to zaniechanie skutkuje takim właśnie obrotem sprawy...
A ja myślę, że jeśli obecny Pan nadleśniczy będzie tak skuteczny jak miało  to miejsce  chociażby z wykupem dla siebie z zasobów LP mieszkania  służbowego ( BYŁA NADLEŚNICZÓWKA  ??!   : )  ) o czym mówią leśnicy nie tylko na korytarzach RDLP Lublin - to sprawa tych postów i filmów tak godzących w interes LP w Polsce NIEBAWEM  zniknie z sieci!
BO CZASAMI W TRUDNYCH SPRAWACH TRZEBA ZROBIĆ KILKA KROKÓW W TYŁ...WYŁĄCZNIE DLA DOBRA LASÓW PAŃSTWOWYCH!