czwartek, 28 marca 2019

CIMOSZEWICZ Włodzimierz - obecnie zabiegający o Wasze głosy wyborcze to obecnie zaledwie... telewizyjny kombinator tym razem Koalicji Wyborczej!

28 marca 2019 roku

Właśnie ukazał się bardzo ciekawy artykuł  Pana Jacka Liziniewicz w GAZECIE POLSKIEJ pt. ,,Dewastator Cimoszewicz,, - opisujący ... NIEWYOBRAŻALNĄ DEWASTACJĘ mienia Lasów Państwowych w głębi Puszczy Białowieskiej przez ... ex. Premiera RP !!!
Oto parę fotek z zastanego przeze mnie  stanu faktycznego posesji Pana Cimoszewicza  pod adresem :


...PRZYPOMNĘ WAM : Jest to miejsce w tej słynnej Puszczy Białowieskiej a to miejsce  położone jest kilka kilometrów w jej głębi!!!!!
Od 17 lat nie było tam wolno zaglądać i niepokoić Pana Premiera z SLD Cimoszewicza...a ostatnia umowa miała być ważna aż do 2025 roku!
 ... tu z kolei ogromna butla z gazem w samym sercu Puszczy Białowieskiej!
 ... oto jeden z garaży jakie postawił Pan Cimoszewicz w Puszczy Białowieskiej bez zezwolenia!
 ... sterty śmieci i walące się płoty!




Wiadomość ta stała się obecnie tak medialna ,że podał ja dziś 28 marca 2019 roku teleekspres  oraz główne wiadomości telewizji polskiej - pokazujący stan obrabowanej,ogołoconej wręcz ze wszystkiego leśniczówki przez Włodzimierza Cimoszewicz!

Przyznam nieskromnie, że jest to jeden z  NAJWIĘKSZYCH SUKCESÓW ...ZESPOŁU KONTROLINGU TERENOWEGO DYREKCJI GENERALNEJ LASÓW PAŃSTWOWYCH, który jako pierwszy od aż 17 lat odważył się pod wodzą  ówczesnego Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Pana Konrada Tomaszewskiego wyjaśnić tą bardzo ciekawą sprawę. 
Niestety Zespół Kontrolingu Terenowego już nie istnieje (... został natychmiast odwołany tuż po Panu Tomaszewskim!!! )...a ten przypadek obecnie  dobitnie świadczy jak bardzo jest potrzebny właśnie dla każdego następnego Pana Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych!  Jest to niestety tylko moje zdanie...

Do jej wyjaśnienia zostałem osobiście wyznaczony i uważam, że swe zadanie wykonałem najlepiej jak potrafiłem - a wszystko to dla dobra mej firmy Lasy Państwowe!!!

Gdy się zjawiłem w Nadleśnictwie Hajnówka ówczesny Nadleśniczy Pan Bielecki na moje polecenie zadzwonił do asystenta (... tak go określał!) Pana Cimoszewicza - i nie ukrywam, że wówczas obserwowałem bardzo zdenerwowanego człowieka. Otóż, gdy z nim rozmawiał ... wstał nieświadomie  i przyjął postawę wręcz na baczność, używając przy tym słów według mnie bardzo, bardzo służalczych wobec ex, premiera RP!
Gdy wreszcie dowiedziałem się, iż Pan Cimoszewicz ma dla mnie czas ale w przyszłym tygodniu w czwartek na lustrację terenu zajmowanej leśniczówki ,,Nieznany Bór,, w Puszczy Białowieskiej , natychmiast oświadczyłem Panu nadleśniczemu,że... jedziemy W TEJ CHWILI  w to miejsce!!!
Nadleśniczy miał zadbać o to, by przed wyjazdem w teren zaopatrzyć się... w taśmę mierniczą!  
No i pojechaliśmy...

Na miejscu zastaliśmy obaj ogrodzony teren POŁOŻONY W GŁĘBI PUSZCZY BIAŁOWIESKIEJ...w którym od lat 17 zamieszkiwał Pan Cimoszewicz! Tu przyznam,że nie sprawdzałem jeszcze dokumentów związanych z tym lokum, bo pewnie zaznałbym jeszcze większego szoku! Po wstępnych pomiarach wyszło nam,iż ... jest go znacznie więcej niż oficjalnie na papierze! 

Przyznam teraz,że teren ten nie był raczej nigdy dokładnie mierzony a powierzchnia użytkowa wszystkich budynków tam się znajdujących była po prostu brana z sufitu  przy spisywaniu wszelkich formalności związanych z zamieszkaniem przez Pana Włodzimierza Cimoszewicz 17 lat temu...
O szczegółach tej ,,transakcji,, wiele mógłby powiedzieć przyjaciel Pana Cimoszewicza a ówczesny nadleśniczy Pan ŁUGOWOJ ... obecny pracownika Nadleśnictwa Browsk!

Tu pozwolę sobie dodać, iż w trakcie wyjaśnień tej sprawy Pan Ługowoj dodał mi, że mało brakowało by oprócz Pana Cimoszewicza nie zamieszkał jeszcze w Puszczy Białowieskiej np. Pan Oleksy... No cóż! Towarzysze zawsze razem...

Pierwszą umowę z 2001 roku, która była sporządzona niezgodnie z prawem opiewała na kwotę 168,71 zł miesięcznie. To właśnie dlatego następne umowy tak wielokrotnie aneksowane - za każdym razem różniły się kwotą i metrami kwadratowymi budynków jakie tam się znajdowały!

Jak słusznie zauważa to Pan Liziniewicz w swym artykule ,,CIMOSZEWICZ DEWASTATOR,, - trzeba pamiętać o tym,iż budynek ten znajdował się w jednym z najbiedniejszych regionów Polski na Podlasiu!

Ostatnia umowa została sporządzona w dniu 01 czerwca 2015 roku...tuż po zwycięstwie Pana Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich i mówiła o tym,że Pan Cimoszewicz będzie tu zamieszkiwał... aż do 2025 roku!!!!
Ja zjawiłem się tam wcześniej...

Obecnie Pan Cimoszewicz jest kandydatem Koalicji Obywatelskiej do Europarlamentu ...a ja się zastanawiam jak mógł nie dość ,że mieszkać dosłownie na krzywy ryj  w Lasach Państwowych przez 17 lat - to jeszcze jak się okazało perfidnie oszukiwać Polaków w blasku telewizyjnych fleszy ,że kupił sobie za swoje pieniądze ów domek, który obecnie remontuje!

OSOBIŚCIE PODCZAS TEJ KONTROLI MIAŁEM W RĘKU RACHUNKI I FAKTURY Z NADLEŚNICTWA HAJNÓWKA ZA REMONT LEŚNICZÓWKI ,,NIEZNANY BÓR,, W LATACH 2000-2003 ... w których Nadleśnictwo Hajnówka poniosło nakłady na ten teren i obiekty w wysokości MINIMUM 104 tysiące złotych! 
...a ówczesne przeciętne wynagrodzenie wynosiło 1 900 zł a obecnie jest to kwota 4 500 zł!

Jestem ciekaw co się stało z ogromną butlą na gaz LPG ,czy też garażami zbudowanymi na swe potrzeby przez Pana Cimoszewicza... bo ograbione wręcz ze wszystkiego budynki widziałem dziś w teleekspresie!!!
A zabrał z sobą piec...framugi w drzwiach oraz oknach...gniazdka i kontakty elektryczne...poszycie budynku gospodarczego...a nawet boazerię! Przypomnę,że budynki należą do Lasów Państwowych... które wówczas w latach 2000 przyzwalały na tego typu transakcje i układy NIE BACZĄC NA KOSZTY !

Jakie to szczęście,że tamten czas już minął...a aparat władzy komunistycznej i jej członkowie  jest już przeszłością!
Teraz Prawo i Sprawiedliwość przywraca wszystkim Polakom nadzieję na lepsze jutro pod wodzą Pana Jarosława Kaczyńskiego -  na lepsze życie pośród Polskich bohaterów ,dla których Bóg,Honor i Ojczyzna jest najważniejszy.

A cóż robią owi komunistyczni działacze?! Teraz na przykładzie Pana Cimoszewicza przemalowani na działaczy Koalicji Wyborczej ... wciąż nas oszukują, mamią i ogłupiają!!!
Byleby tylko zostać wybranym... 

Tu dzięki Panu Liziniewicz dowiaduję się o odwiedzinach w Puszczy Białowieskiej u Pana Cimoszewicz dziennikarzy ze stacji telewizyjnej TVN jesienią 2015 roku - których ówczesny  działacz Sojuszu Lewicy Demokratycznej niczym dumny paw oprowadzał po leśniczówce ,,Nieznany Bór,, .

W tym pięciominutowym filmie trafiamy na KŁAMSTWA PANA CIMOSZEWICZA ...
Zapytany czy to prawda,że większość z tego sam Pan wyremontował - Pan Cimoszewicz odpowiedział dziennikarzowi ,, Nie tylko wyremontowałem ale zrobiłem . Te szafki sam zrobiłem. Wyposażenie kuchni sam robiłem. Lubię majsterkować, ,, A wszystko to odbywa się w przyjemnym wnętrzu wyłożonym boazerią. Całość dyskusji stwarza takie wrażenie jakby wszystko było osobistym dziełem Pana Cimoszewicza...

Do tego jeszcze dochodzi tekst artykułu jaki w 2002 roku opublikował Pan Cimoszewicz w tygodniku ,,Polityka,, pt. ,, MÓJ BÓR,, gdzie chwali się ,, trzy lata temu kupiliśmy w Puszczy Białowieskiej domek,, dodając również że leśniczówka była przez niego remontowana!

 Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk


PS. A któż to mnie dziś w dniu 31 marca czyta ?!
POLSKA...USA...FRANCJA...NIEMCY...ROSJA...UKRAINA...KANADA...HONGKONG...MALAWI... WIELKA BRYTANIA...DANIA...OMAN...IRLANDIA...WŁOCHY...TAJLANDIA...
Pozdrawiam Was i przekazujcie mnie Waszym przyjaciołom i znajomym...na moim blogu znajdą sobie coś dla siebie, a to o czym piszę oparte jest na faktach niejednokrotnie bardzo niewygodnych dla kilku opcji politycznych nie tylko w Polsce!