czwartek, 31 stycznia 2019

BYŁO MI DANE POZNAĆ MIEJSCE SZCZEGÓLNE...ZA CO JESTEM WDZIĘCZNY LOSOWI !

31 stycznia 2019 roku 

Czy pamiętacie ową słynną na cały świat, przepiękną choinkę świąteczną na Placu Świętego Piotra w Rzymie roku 2017 .. ???! Pochodziła z lasów Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Białymstoku! Tu na tym poniższym zdjęciu stoi już w całej krasie...w Watykanie!

TO DAR LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE... w różnych intencjach.
 Miałem osobiście możliwość prześledzić i wysłuchać oczywiście od DUMNYCH  z tego faktu leśników Nadleśnictwa Gołdap (RDLP Białystok)  całej historii tego przepięknego świerka i prześledzić jego z Polski specjalnym pojazdem aż do Włoch. 

 Oczywiście w Watykanie nie mogło zabraknąć u Ojca Świętego Franciszka Nadleśniczego Nadleśnictwa Gołdap Pana Jejera  ... gdzie uścisk jego dłoni wyrażał wszystko : wdzięczność dla Lasów Państwowych za ten cenny dar! 
 Tuż przed ścinką wybranego świerka...

... i już po ścince świerka tablica upamiętniająca to zdarzenie.


A przy powyższej tablicy stoi opowiadający mi historię Watykańskiego świerka ...Nadleśniczy Nadleśnictwa Gołdap .

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS. Czytacie mnie DZIŚ z Polski ...USA...Kanady...Belgii... Niemiec...Norwegii... Rumunii...