piątek, 18 listopada 2022

LECH KACZYŃSKI MIAŁ RACJĘ...DZIŚ PRZYZNAJE BYŁY SZEF BUNDESTAGU.

18 listopada 2022 roku

Wolfgang Schaeuble przyznał niedawno, że JEST ZŁY NA SIEBIE za to, że nie dostrzegał wcześniej zagrożenia, które stwarza Rosja.

,, Nie chcieliśmy tego widzieć" - powiedział gazecie ,,Handelsblatt"

,,Mogłem przyjrzeć się temu, co Rosja robiła w Czeczenii.Mogłem też posłuchać Lecha Kaczyńskiego" - przyznał w rozmowie z dziennikarzami.

Stwierdził, iż ,,Oczywiście. Nie chcieliśmy tego widzieć.Dotyczy to wszystkich"

,, W przemówieniu po inwazji Rosji na Gruzję ostrzegał : NAJPIERW GRUZJA, POTEM UKRAINA , POTEM MOŁDAWIA,POTEM KRAJE BAŁTYCKIE, A POTEM POLSKA. MIAŁ RACJĘ ... przyznał były szef Bundestagu.

Znamienne jest jednak to, że nawet teraz w odniesieniu do Rosji była kanclerz Niemiec Angela Merkel nie jest w stanie powiedzieć, że ...popełniliśmy błędy - stwierdził Wolfgang Schaeuble.

A ja pytam DLACZEGO...???      

Ja nie mam żadnych wątpliwości, że z kolei wypłaty z KPO są celowo wstrzymywane dla Polski wyłącznie z przyczyn politycznych... gdyż są politycy zarówno w Komisji Europejskiej jak i instytucjach europejskich, którzy mają odmienny ,,światopogląd" niż ci, którzy dziś rządzą w Polsce tj: PRAWICA!

Ale już niedługo przyjdzie czas, taki jak w przypadku byłego szefa Bundestagu...w którym odszczekacie również, że byliście w błędzie. 

I tu pewne przysłowie: ,, Za co to biją w tyłek, gdy pobłądzi głowa?

                                       - Za to, że głowa, błądząc, rozum w tyłku chowa"

Podobnie jest w każdej firmie...  

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk