wtorek, 15 listopada 2022

JEST TAKIE MIEJSCE...

 15 listopada 2022 roku

JEST TAKIE MIEJSCE...nad morzem, w województwie zachodniopomorskim, gdzie lubię sobie pospacerować w chwili wolnego i pomyśleć o wszystkim, o nie rozwiązanych dotąd sprawach - gdzie napotykam tą smutną twarz od lat. Czy wiecie gdzie to jest?!

Przyznam, że sam miałem niejednokrotnie łzy w oczach... gdy pomyślałem sobie o różnych dotąd nie rozwiązanych problemach tego świata, w tym również i moich czy bliskich memu sercu.

Idąc i wracając z powrotem mijałem właśnie tą smutną twarz...

A widoki na to by sobie pomyśleć o różnych sprawach mam KAŻDORAZOWO piękne prawda?

Tak zastanawiam się ...I DOSKONALE JUŻ ZNAM NIEJEDNOKROTNIE ODPOWIEDŹ...skąd w drugim człowieku tyle pazerności, chciwości, zawiści,fałszu, tego niby ,,profesjonalizum" ...i typowego dla tego typu jednostek skurwysyństwa! Cierpią na tym tylko ludzie...Jak temu zapobiec, jak to zmienić?! TYLKO TRZEBA CHCIEĆ TO ZMIENIĆ...WYKORZENIĆ Z NASZEGO ŻYCIA NA ZAWSZE!!!

Sprawa jest bardzo prosta...ale należy zawsze dbać o prawdę, a nie jak dawniej ,,AVE MARYJA" w kościele i natychmiast ,,AVE PARTYJA" w pracy, czy w życiu codziennym!

 O kim i o czym mówię? Na tą chwilę to nie czas, by o tym tu napisać...ale on powoli nadchodzi!

I tu dodam, że nie chodzi mi wcale o te ataki na Prawo i Sprawiedliwość i Prezesa Kaczyńskiego, który w najbliższych wyborach na pewno wygra ponownie wybory👍  i znowu po prostu dopieprzy tym wszystkim niedowiarkom pod znaku Platformy Obywatelskiej z Tuskiem na czele, któremu od tych politycznych kłamstw rośnie już tak długi nos niczym u Pinokio! 

Byłem ostatnio na Zamojszczyźnie, gdzie SPECJALNIE zapytałem parę osób ... NA KOGO ZAGŁOSUJĄ W PRZYSZŁOROCZNYCH WYBORACH SAMORZĄDOWYCH W POLSCE?!

Usłyszałem od nich wszystkich: na Prawo i Sprawiedliwość...choć nie lubimy jak się medialnie kłócą się w telewizji! Jak widać z idiotami się nie zadaję...😏😊

I padały tu argumenty co dała im poprzednia opcja polityczna PO + PSL w Polsce...ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!! A teraz ludzie po prostu odczuwają, że rząd się o nich troszczy...martwi...i stara się jak może przy tej ,,kipiącej" gawiedzi spod znaku Tuska, zwana ,,opozycją" w Polsce!

Niebawem znowu napiszę o tym czasie minionym w Polsce... bo jakoś złodzieje mają braki w pamięci i znowu ogłupiają moich Rodaków...

A tym czasem: ,, DOPÓKI WALCZYSZ JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ" jak mawiał Augustyn z Hippony... 

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk 

A poniżej ...zwolennik Platfusów Obywatelskich W OCZEKIWANIU 👍😉😂 na ich zwycięstwo w jakichkolwiek wyborach parlamentarnych w Polsce ...lub też pozytywne wieści z ,, Gazety Wyborczej".