wtorek, 5 listopada 2019

WCZORAJ W DNIU 04.11.2019 ROKU NAGLE ODSZEDŁ NA ZAWSZE DYREKTOR RDLP SZCZECINEK...

05 listopada 2019 roku

Życie ludzkie jest wciąż pełnie niespodzianek...jest ciągle ogromną tajemnicą!

Dopiero co pisałem o śmierci NAGŁEJ I NIESPODZIEWANEJ ś.p. Pana prof.Jana Szyszko, z którym ostatni raz widzieliśmy się podczas Pielgrzymki leśników na Jasną Górę do Częstochowy - a tu kolejna NAGŁA I NIESPODZIEWANA ŚMIERĆ tym razem Dyrektora RDLP Szczecinek ś.p. już Pana Andrzeja Modrzejewskiego!
Odszedł wczoraj... nagle i niespodziewanie.

Znalezione obrazy dla zapytania: obrazy modrzejewski andrzej"
Dyrektor Modrzejewski....był najstarszym w korpusie dyrektorów regionalnych w Polsce!

Niech mu ziemia będzie lekką...a knieje wiecznie szumią!

Nigdy nie zapomnę chwil, w których reprezentowałem RDLP Szczecinek (... to właśnie tam rozpoczynałem swą pracę zawodową!) w strzelectwie - i zdobyłem indywidualny tytuł Mistrza Polski Leśników w strzelectwie!
Po tym w następnym roku osiągnąłem tytuł V-ce Mistrza Polski Leśników w strzelectwie...
Sam byłem i nadal jestem dumny z tego faktu - ale widziałem w oczach Pana Modrzejewskiego również pewną dumę i zadowolenie z tego faktu...
Znalezione obrazy dla zapytania: obrazy kowalczyk skeet, trap"
RDLP Szczecinek był przez kilka lat liczącą się dyrekcją w strzelectwie...

Znalezione obrazy dla zapytania: obrazy kowalczyk skeet, trap"

Myślę,że kolejna moja informacja która się pojawi PONIŻEJ nie zostanie źle odebrana przez pewne osoby otóż:

GDY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ WYGRAŁO POPRZEDNIE WYBORY PARLAMENTARNE W POLSCE I NASTAŁ PO CHWILI CZAS FORMOWANIA RZĄDÓW A POTEM NIŻEJ OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA KIEROWANIE POSZCZEGÓLNYMI REGIONALNYMI DYREKCJAMI LASÓW PAŃSTWOWYCH W POLSCE - TO  WYŁĄCZNIE JA PRZEKONAŁEM ÓWCZESNEGO PANA DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH  DO TEGO, ABY ,,NOWYM,, DYREKTOREM REGIONALNYM W SZCZECINKU ZOSTAŁ... PAN ANDRZEJ MODRZEJEWSKI!
Było to w gabinecie Dyrektora Generalnego LP w Warszawie - gdzie miałem zaszczyt, przyjemność i honor wspólnie pracować przez parę lat! 
PO PROSTU UZNAŁEM,ŻE ZA TO WSZYSTKO ... NALEŻY MU SIĘ !

Pan Dyrektor Konrad Tomaszewski, który doskonale znał relacje jakie łączyły mnie z Panem Modrzejewskim (... a nie były one ostatnio najlepsze!) po krótkiej rozmowie merytorycznej DAŁ SIĘ PRZEKONAĆ ... i Pan Andrzej Modrzejewski został Dyrektorem RDLP Szczecinek.
ZOSTAŁ NIM AŻ DO SWOJEJ NAGŁEJ ŚMIERCI W DNIU 04 LISTOPADA 2019 ROKU...

PODOBNIE JAK I JA POZOSTAWAŁ BEZ PRACY W LASACH PAŃSTWOWYCH ... ODWOŁANY PRZEZ ÓWCZESNYCH POLITYCZNYCH WŁODARZY Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ!

Tej samej Platformy Obywatelskiej do której należało wielu OBECNYCH NADLEŚNICZYCH także z RDLP Szczecinek... którzy obecnie niczym zając skulony siedzą pod własną miedzą i nie wiedzą kiedy przyjdzie na nich kolej!

Bo jak mawiał Pan ś.p. Modrzejewski po powołaniu go wówczas po raz kolejny na urząd Dyrektora RDLP Szczecinek -  Z LASU WYBIEGŁA MALUTKA MRÓWKA! 
 I KIEDY ZAJĄC ZAPYTAŁ JĄ DLACZEGO UCIEKA Z LASU - TA ODPARŁA BEZ ŻADNEGO NAMYSŁU:
BO W TYM LESIE ZGWAŁCONO NIEDŹWIEDZICĘ... I WSZYSCY JESTEŚMY PODEJRZANI !!!

Pisze jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk 

PS.
W tej chwili czytacie mnie z:
Polski...USA...Włoch...Niemiec...Argentyny...Izraela...Francji...Czech...Filipin...Republiki Południowej Afryki...Ukrainy...Słowacji...Wielkiej Brytanii...Brazylii...Chin...