wtorek, 26 listopada 2019

DZIŚ ODEBRAŁEM KORDELAS LEŚNIKA POLSKIEGO... : )

26 listopada 2019 roku

Dziś podczas narady regionalnej w obecności Dyrektorów RDLP w Białymstoku , Naczelników poszczególnych wydziałów, korpusu 31 nadleśniczych  - został mi wręczony przez Dyrektora RDLP Białystok Pana Andrzeja, Józefa Nowak KORDELAS LEŚNIKA POLSKIEGO .

Dopiero dziś 26 listopada 2019 roku miałem możliwość odebrać Kordelas Leśnika przyznany mi już w lipcu 2019 roku... 

Kordelas został zaprojektowany w oparciu o model kordelasa leśnika z 1930 roku...

Zarządzeniem nr 25 z dnia 17 listopada 1996 Dyrektor Generalny Lasów Państwowych ustanowił Kordelas Leśnika Polskiego wzór 1996.
A ja w roku 1996 zdobyłem indywidualny tytuł Mistrza Polski Leśników w strzelectwie myśliwskim. Rok później osiągnąłem tytuł Vice Mistrza Polski Leśników w strzelectwie...
TEGO MI NIKT JUŻ NIE ODBIERZE ... PODOBNIE JAK I TEGO KORDELASA !   : )

Jest piękny...a dedykowałem go podczas tej ceremonii mojemu dziadkowi Janowi Sitarczyk, który zginął podczas II wojny światowej  w lasach Zamojszczyzny zamordowany wraz z innymi w lipcu 1943 roku przez Niemców!

Kordelas Leśnika Polskiego to uwiecznienie mojej pracy zawodowej  dla dobra Lasów Państwowych w Polsce...






Piszę jak jest...
Krzysztof Kowalczyk