sobota, 31 sierpnia 2019

RUSZAJCIE NA GRZYBOBRANIE...BO WARTO!!!

02 września 2019 roku

Piękno polskich lasów ich magnetyczny urok pozwala nam powracać do nich kiedykolwiek mamy na to ochotę DZIĘKI OBECNEJ POLITYCE LASÓW PAŃSTWOWYCH  i odkrywać ponownie ich tajemnice. To między innymi dlatego w zależności od miejsca gdzie mieszkamy - często udajemy się w leśne knieje po ich skarby, które już od wieków są znane z ich zawartości pełnej zdrowia.  
A są to np: zioła, maliny, jeżyny czy grzyby...

Pochwalę się Wam zdjęciami (... bo uważam, że warto, gdyż są NADZWYCZAJNE !!!)  które zrobiono zaledwie 29 sierpnia 2019 roku  NA POLSKIM PODLASIU... 

Przyznajcie sami :
 CZY NIE MA W NIM TAKIEJ PRZEPIĘKNEJ PROSTOTY... A JEDNOCZEŚNIE OGROMNEJ MIŁOŚCI DO SWEJ MALUTKIEJ  OJCZYZNY PODLASIA...a ten napis : KOCHAM PIĘKNĄ POLSKĘ  mówi tu wszystko!!! I ta duma z tego faktu, że udało się znaleźć taką GÓRĘ prawdziwków... 

Ileż wspaniałości można jest zrobić z takiej masy grzybów...wiedzą ci, którzy się na tym dobrze znają!  : )

Od razu przypomniało mi się przy tym MOJE ZDJĘCIE sprzed lat :  PODOBNIE JAK W TYM POWYŻSZYM PRZYPADKU - gdy na Pomorzu przed wielu laty  znalazłem w lesie GÓRĘ PRAWDZIWKÓW ( ... a było tego półtorej worka!) i wszystkie ułożyłem je bezładnie w kuchni na podłodze przed moją mamunią! Do dziś wspominamy i oglądamy te chwile z podziwem ... ALE TO ZDJĘCIE JEST TAK PIĘKNE I BARDZO WYMOWNE W SWEJ KRASIE !!! 
Pochwalili mi się dziś moi znajomi...

ZAPRASZAM WIĘC DO LASÓW PAŃSTWOWYCH NA GRZYBY...KTÓRE TERAZ OBECNIE ROSNĄ GDZIEŚ W LEŚNYCH OSTĘPACH I CZEKAJĄ NA WAS RÓWNIEŻ DZIĘKI TROSCE POLSKICH LEŚNIKÓW, KTÓRZY STOJĄ NA STRAŻY BY LASY W POLSCE CIĄGLE SIĘ ROZWIJAŁY!

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk