sobota, 24 sierpnia 2019

PRZEPIĘKNY OKAZ ŻUBRA... SPOTKANIE OKO W OKO W PUSZCZY BIAŁOWIESKIEJ !

24 sierpnia 2019 roku

Dziś w sobotę 24 sierpnia 2019 roku wybrałem się do Puszczy Białowieskiej aby zrobić jej zdjęcia z tego trudnego dla niej czasu... JAK LUDZIE NIEODPOWIEDZIALNIE POSTĘPUJĄ Z JEJ DOBREM ... 
I gdy zafascynowany jej urokiem i pięknem podążałem w jej zieloną głębię - nagle poczułem po sobie,że ktoś mnie obserwuje...
BYŁ TO PRZEPIĘKNY, DORODNY SAMIEC ŻUBRA... był sam!

 Uważnie obserwował każdy mój ruch... ukryty pośród zieleni i drzew w swym naturalnym środowisku! 





Powoli...cichutko...prawie bezszelestnie  - podążałem w jego kierunku i robiłem te zdjęcia .
Może było 40 kroków do żubra....który węszył by wreszcie równie bezszelestnie się oddalić w mroczne ostępy Puszczy Białowieskiej.






Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk


PS/
A oto jak dziś 24 sierpnia 2019 roku reagują zwykli mieszkańcy Puszczy Białowieskiej na to wszystko co się z nią stało i nadal dzieje : 


 Tu z kolei transparent, który WITA WJEŻDŻAJĄCYCH DO PUSZCZY BIAŁOWIESKIEJ  (... koniec Hajnówki w kierunku na Białowieżę )



A tak obecnie wygląda ,, Puszcza Białowieska,,... pośród swej zieleni .

Szybko porastające mchem świerki zniszczone przez kornika... i drewno, którego nie wolno było uprzątnąć leśnikom z lasu,aby się nie rozprzestrzeniał po Puszczy Białowieskiej kornik.




 Puszcza swą mocą pochłania wszystko i bezpowrotnie...