poniedziałek, 6 września 2021

TAJEMNICZE PRZEJŚCIE W PODLASKICH LASACH NA DRUGĄ STRONĘ...INNEGO ŚWIATA!

06 września 2021

 Ostatnio gdy po pracy udałem się na spacer po przepięknych Lasach Państwowych Regionalnej Dyrekcji w Białymstoku i idąc w głąb dzikiej puszczy, podziwiając jej cudowny urok, ciesząc się jej zapachem, który tak rozkosznie wchłaniałem swymi płucami... napotkałem ten oto zastanawiający, poniższy widok :

Jasne światło gdzieś pomiędzy drzewami...igliwiem drzew...zielenią całej natury...
Wyglądało to bardzo tajemniczo...wokół cisza...tylko natura i ja, a gdzieś tam to właśnie tajemnicze światło! Od razu wyobraźnia w człowieku się odezwała...
Było bardzo cicho...zrobiło się wręcz bezszelestnie. Postanowiłem więc ostrożnie, tak by nie zniknęło mi czasami owe światło poruszać się w jego stronę! Szedłem bardzo ostrożnie uważając by nie stanąć nieopatrznie gdzieś na suchą gałąź w lesie...Światło pomału osuwało się ku dołowi...Nie śpiewały już żadne ptaki...
Żaden krzaczek czy roślina nie dawała najmniejszego znaku życia... wszystko w jakimś śnie tkwiło wraz ze mną a ja dodatkowo byłem zainteresowany owym pięknym i tajemniczym światłem pośród drzew.

... Już wyobraźnia podpowiadała mi, że dochodzę do tego światła i przechodzę na drugą stronę ale innego świata...takiego bez złych ludzi, całej tej hipokryzji...żądzy pieniądza...fałszu...itd - gdy nagle zdałem sobie sprawę, że obserwuję ... cudowny zachód słońca gdzieś na  majestatycznie urokliwym Podlasiu!  👍😉

Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk  

PS.

 Witam Was! Oto informacja skąd mnie dziś czytacie :

z Polski...USA...Francji...Gruzji...Rosji...Hiszpanii...Turcji...Zjednoczonych Emiratów Arabskich...Niemiec...Brazylii...Czech...Wielkiej Brytanii...Holandii..Szwecji...Wietnamu...Portugalii...oraz z 27 innych państw w mniejszej skali.