wtorek, 21 września 2021

CZY MOŻE BYĆ WIĘKSZA TRAGEDIA DLA CZŁOWIEKA... NIE !!!

21 września 2021 roku

Długo zastanawiałem się nad tym czy Wam pisać o tej sprawie...

 Tatarowce. Śledztwo ws. wypadku, zginęły cztery osoby

Foto: Marcin Onufryjuk / PAP

Gdy byłem na pielgrzymce leśników w Częstochowie (... o czym później!) w dniu 18 września 2021 roku, dnia następnego tj. w niedzielę 19 września 2021 roku tuż po godzinie 13.00 miał miejsce tragiczny wypadek na Podlasiu...

W miejscowości Tatarowce w zderzeniu samochodu ciężarowego i samochodu osobowego zginął dorosły mężczyzna i jego trójka dzieci w wieku 9,6,3 lata.  Żonę w ciężkim stanie odwieziono do szpitala...a jej rokowania nie są najlepsze gdyż ma urazy wielonarządowe. Obrażeń doznał również kierowca tira...

Prokuratura wszczęła dochodzenie...

Gdy wróciłem do pracy dowiedziałem się, że jest to była pracownica (stażystka) RDLP w Białymstoku...

Ciężko pozbierać myśli w takich sytuacjach... pamiętam ją jako pełną werwy i energii młodą stażystkę!

Cała dyrekcja jest bardzo poruszona tym ogromem tragedii...

Święty odpoczynek racz im dać Panie ...

A ja muszę przyznać, że na Podlasiu jest na prawdę bardzo niebezpiecznie ze względu na ruch pojazdów i zwierzynę przechodzącą przez jezdnię...

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk