wtorek, 4 sierpnia 2020

ZNAKI DROGOWE ... A OCHRONA ZWIERZYNY!

04 sierpnia 2020 roku

Kiedyś przed laty mój kolega Józek będąc w jednym z państw Skandynawskich a jest kierowcą zawodowym, który przez wiele lat wspólnie z moim świętej pamięci bratem jeździł TIREM - przysłał mi tę oto kartkę:
Jak Wam się podoba... pytam głównie tych którzy widzą taką kartkę  pierwszy raz z życiu ??!
Ja uważam ją za bardzo wymowną ... gdyż nakazuje kierowcom aby zwolnili gdyż będą się poruszać w terenie gdzie są łosie...BYKI i KLĘPY, które mogą być zajęte czymś bardzo dla nas przyziemnym! 

A wszędzie należy być ostrożnym...również na malowniczym Podlasiu.
Przy drodze publicznej na Podlasiu spotkałem taki widok...więc przyzwyczajać się i edukować od najmłodszych lat!


A niedawno prezentowałem Wam ten poniższy znak...i swoistą ,,ochronę zwierzyny" jeszcze za czasów Platformy Obywatelskiej!

 


A wszędzie takie przepiękne widoki na urokliwym Podlasiu...
A poniżej przedstawiam Wam jelenia byka (myłkus), którego widział i miał na strzał nieopodal Supraśla mój kolega. Na zdjęciu prezentuje tego samego jelenia byka szczęśliwiec który w sezonie łowieckim 2019/2020 go pozyskał... Zapewne wiele dróg publicznych przekraczał ten byk!


CDN

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk