poniedziałek, 2 września 2019

CZYTACIE MNIE WCIĄŻ Z CAŁEGO ŚWIATA...

02 września 2019 roku

Dawno nie robiłem szczegółowych analiz  Waszego czytelnictwa ,, pigipedii,, ( ... PRZEPRASZAM ale  = brak czasu!!!) - no ale pozwolę sobie tutaj na małe podsumowanie jak wyglądało to Wasze myszkowanie na moim blogu.

Oto detale PIERWSZEJ DZIESIĄTKI ...i jeszcze troszkę państw skąd mnie czytaliście w sierpniu 2019 roku:


1. POLSKA 
2.USA
3.NIEMCY
4.UKRAINA
5.PORTUGALIA
6.IRLANDIA
7.FRANCJA
8.INDIE
9.ROSJA
10.BELGIA

11.WIELKA BRYTANIA
12.DANIA
13.HOLANDIA

A w dalszej kolejności są państwa z obu Ameryk, Azji i Afryki jak i Australii.

BARDZO WAM DZIĘKUJĘ i proszę Was namówcie Waszych znajomych by również zaglądali na mój blog...

Najbardziej popularnym  postem w sierpniu był :  ,, Trudne tematy w pracy... ten z dnia 05 sierpnia 2019 roku .
Wśród DZIESIĄTKI  postów jakie najczęściej czytaliście ( A MAM JUŻ ICH CAŁE SETKI !!! )  były ... te wszystkie , które są moją twórczością  z wierszami zarówno tymi sprzed laty jak i tymi tak bardzo świeżymi  tj. ,, BIJĄCE MYŚLI...(19 sierpnia 2019 roku) ; ,, ODA DO STAROŚCI...( 14 sierpnia 2019 roku ): ,, CAŁY TEN ŚWIAT... ( 20 sierpnia 2019 roku): ,, CISZA...( 29 sierpnia 2019 roku) .

TO DLA MNIE WAŻNY SYGNAŁ... bo mam uzbierane już przez całe lata szereg wierszy, które może zdecyduję się w malutkiej ich części upublicznić!  :) 

ZBLIŻAM SIĘ POMAŁU DO ... 1000 000  WASZYCH WEJŚĆ  NA ,, PIGIPEDIĘ,, !!!
BARDZO WAM ZA TO DZIĘKUJĘ...

Piszę jak jest...

Krzysztof  Kowalczyk

PS.

MUSZĘ TO NAPISAĆ dziś dzień po obchodach wybuchu II wojny światowej - i obchodach w Warszawie , których słyszałem wypowiedź  Pana Prezydenta Niemiec Steinmejera :


Frank Walter Steinmeier
,, Stoję przed Państwem bosy... ,, 
,, Chylę czoła przed polskimi ofiarami niemieckiej tyranii i proszę o przebaczenie..

Szanowny Panie Prezydencie Niemiec!

OGROMNIE JESTEM WDZIĘCZNY PANU JAK I RZESZE MILIONÓW POLAKÓW ZA SŁOWA JAKIE PADŁY WŁAŚNIE Z PAŃSKICH UST - A MÓWIĄCE O TYM CO POLSCE I POLAKOM UCZYNIŁY NIEMCY -  BEZ WYPOWIEDZENIA ATAKUJĄC ŚPIĄCYCH LUDZI W WIELUNIU A NASTĘPNIE NA WESTERPLATTE ... 80 LAT TEMU !!!

TA PAŃSKA PROŚBA WYPOWIEDZIANA NIE PRZYPADKOWO W JĘZYKU POLSKIM O WYBACZENIE NIEMCOM TEGO ZŁEGO CO ZROBILI PRZEZ  CAŁĄ II WOJNĘ ŚWIATOWĄ  POLAKOM ... PRZESZŁA DO NASZEJ HISTORII  I JUŻ TERAZ STANIE SIĘ  PODSTAWĄ BUDOWY TEGO MURU PRZYJAŹNI POMIĘDZY NIEMCAMI I POLAKAMI W NAJBLIŻSZEJ PRZYSZŁOŚCI!

O TYM DZIŚ MÓWI CAŁA POLSKA... Z OGROMNYM SZACUNKIEM DLA PANA I WDZIĘCZNOŚCIĄ  ZA TE TAK ODWAŻNE SŁOWA !!!

JAKIM ODWAŻNYM CZŁOWIEKIEM TRZEBA BYĆ ABY WYPOWIEDZIEĆ W IMIENIU NIEMIEC TE OCZYWISTE  SŁOWA...

I choć  należę do osób , którym Niemcy również WYMORDOWALI podczas II wojny światowej kilka osob, w tym dziadka Jana  na Zamojszczyźnie w 1943 roku  - to ogromnie wzruszony zadzwoniłem natychmiast do mojej mamy, której to właśnie Niemcy zamordowali Ojca  informując ją o tym co słyszałem z Pana ust wypowiedziane w Warszawie!


Przyjdzie jeszcze czas gdzie to każdy Niemiec będzie DUMNY z tych Pańskich słów wypowiedzianych wczoraj w Warszawie...

A STAŁO SIĘ TO W CZASIE RZĄDÓW PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI  - PARTII POLITYCZNEJ, KTÓRA W SPOSÓB OGROMNIE PRAWIDŁOWY DBA O POLAKÓW JAK  I  O ICH PATRIOTYZM !

Wiara i patriotyzm - katecheza II

Podobny obraz