czwartek, 14 grudnia 2023

PIGIPEDIA...MA JUŻ MILION WEJŚĆ!

 14 grudnia 2023 roku

TAK! TAK! ,,PIGIPEDIA" MA DZIĘKI WASZEMU ZAINTERESOWANIU NIĄ (...JUŻ NA CAŁYM ŚWIECIE!) .... MILION WEJŚĆ...👍😊😋

Nawet nie macie pojęcia jak się cieszę...JAKI JESTEM DUMNY Z SIEBIE!

Zaczynałem od zera...gdy nie miałem przez wiele lat pracy w Polsce, bo tak tego chcieli wówczas... przestraszeni, tak źle rządzący między innymi w Lasach Państwowych  z Platformy Obywatelskiej w Polsce! Pomału uczyłem się i nadal się uczę (!!!)...poznawałem prawdę i ją Wam przekazywałem, gdyż uznałem iż tak właśnie należy...

Przykładowe MOJE zdjęcie z tamtego okresu: 

TAK OTO NIEDAWNO WRACAŁ Z PRACY  NADLEŚNICZY LP (RDLP SZCZECINEK) zwolennik Platformy Obywatelskiej ...pijący alkohol z butelki i wyrzucający ją w las!!! NIEWYOBRAŻALNE dla normalnego leśnika...A JEDNAK PRAWDZIWE!!!

A ile Lasy Państwowe przeznaczają rocznie pieniędzy na zbieranie tego typu śmieci wiecie?! MILIONY ZŁOTYCH...

A poniżej takie ,,STACJE" pozostawiał po sobie tenże zwolennik aż takiego picia... a do tego leśnik! I już za sprawą głównie moich działań ...LAS JEST CZYSTY A ,,LEŚNIKA" JUŻ NIE MA! 

To jest właśnie mój efekt pracy w Dyrekcji Generalnej LP w Warszawie, gdzie pracowałem prowadząc Zespół Kontrolingu Terenowego, za który odpowiadałem...TAM POZNAŁEM BARDZO NIEPOPULARNĄ PRAWDĘ O POLSKICH LASACH!

Takich informacji mam naprawdę bardzo dużo ...i staram się na sytuacje tego typu zawsze ODPOWIEDNIO reagować!  TO CIEMNA STRONA LASÓW PAŃSTWOWYCH, KTÓRA NADAL ISTNIEJE... I Z TYM TRUDNO JEST MI SIĘ POGODZIĆ!

A wcześniej jeździłem do Dyrektorów...Nadleśniczych...nawet moich tak zwanych ,,pseudo kolegów" ... NIKT MI NIE POMÓGL!!! Wszyscy uznali,że lepiej DLA NICH będzie jeśli będą bierni...

Byłem wówczas u Ministra Środowiska w Warszawie...w Dyrekcji Generalnej również w Warszawie...w paru Dyrekcjach Regionalnych ... kilku nadleśnictwach...WSZYSCY POTRAKTOWALI MNIE NIE POWAŻNIE!!! Ja jednak postanowiłem być konsekwentny i uparty....

I wówczas poznawałem prawdę o Lasach Państwowych w Polsce...niejednokrotnie ODMIENNĄ od tej, której mnie uczono na leśnych studiach wyższych w Poznaniu i powiem Wam tak: WIEM JAK WIELE ZŁEGO BYŁO I NADAL JEST W LASACH PAŃSTWOWYCH W POLSCE SZCZEGÓLNIE ZA SPRAWĄ OSÓB ,,POLITYCZNIE USTAWIONYCH", których znam doskonale...

A powyżej przedstawiam Wam widok...z pewnego REZERWATU PRZYRODY! Tak dba się o przyrodę w pewnym rejonie LEŚNEJ POLSKI🙈 

Bardzo Wam wszystkim dziękuję...a tu dodam, że mam tego świadomość,iż mnie coraz uważniej czytają również moi przeciwnicy, ludzie którzy życzą mi jak najgorzej, lub też tacy, którzy bardzo boją się prawdy i woleliby... abym milczał!😄😎

A PRZY TYM W PRACY POMOGŁEM WIELU BARDZO WARTOŚCIOWYM I MERYTORYCZNYM LEŚNIKOM...Z CZEGO TAKŻE JESTEM BARDZO DUMNY!

Niejednokrotnie jestem w bardzo trudnym położeniu, ale o tym może później... 

TAK! TYM SAMYM JESTEM MILIONEREM...lecz jak dotąd nie związanym z lotto, a szkoda🙊🙈😏👍 

A komu zawdzięczam ten mój MILION Waszych wejść? NAJCZĘŚCIEJ ZAGLĄDACIE NA ,,PIGIPEDIĘ" z : POLSKI...USA...NIEMIEC...ostatnio coraz częściej z ROSJI...INDII...HOLANDII...SZWECJI...FRANCJI...WŁOCH...BELGII...HONGKONGU...SINGAPURU...BRAZYLII...WENEZUELI...JAPONII...SZWAJCARII...ARGENTYNY...i wielu innych państw naszego świata. Jeszcze raz Wam dziękuję i zaglądajcie do mnie kiedy macie czas o każdej porze dnia i nocy. 

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk