piątek, 9 kwietnia 2021

NOCNA MGŁA...

 09 kwietnia 2021 roku

Wiemy jak wielka i cenna w naszym codziennym życiu jest...NADZIEJA!

A jak głosi mądre przysłowie: ... ona umiera w człowieku ostatnia!

Każdy w życiu ma trudne chwile...każdy jest czasami na granicy załamania przeżywając swe rozterki!

Dziś dla tych właśnie osób chciałbym przekazać mój kolejny wiersz, który napisałem 12 lipca 2011 roku ... o godzinie 01.03! Była pełnia lata...ciepło...noc taka krótka...  

                                                 ,, NOCNA  MGŁA.."

 

Przyszła nocą do mnie mgła,

I zaprowadziła wprost do Boga!

Który obiecał, że coś mi da,

Jeśli właściwą jest ma droga...


Siedział w zadumie oparty plecami

I patrzył z uśmiechem mi w oczy!

Trzymał kartkę między palcami,

Wiedział po co serce me kroczy...

 

Uśmiechnięty przyjął mnie na powitanie,

Nawet klepnął w plecy radośnie!

Wiedział,że chodzi mi o dawne rozstanie...

Słyszał mą tęsknotę płaczącą żałośnie!

 


Wręczył mi swą kartkę papieru !

Rzekł : otworzysz jak wrócisz do domu! 

Nie ma na niej słów zbyt wielu...

I nie mów o tym nikomu!

 

Mgła mnie prowadziła z powrotem!

Widzę swój dom...chyba już dnieje!

Cóż dostanę Boże od Ciebie potem ?!

...Dostałem w darze NADZIEJĘ !!!

I nie poddawajcie się NIGDY w trudnych chwilach... nawet gdy na swej drodze spotykacie tak smutne obrazy jak ten poniższy, gdzieś nad morzem...patrzący swym wzrokiem w bezkresną dal!

Zaś wszystkim leśnikom Lasów Państwowych w Polsce powiem tak: Dyrektorem Generalnym się bywa a oceniają go wszelkie  osiągnięcia jakich dokonał w trakcie swej kadencji...

Dyrektor Konieczny dobrze wypełnił swą misję dla Lasów Państwowych i to w trakcie trwania po raz pierwszy w historii pandemii covid-19 ...

Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk