niedziela, 21 lutego 2021

BANK PKO S.A. - ZŁODZIEJ,OSZUST,KŁAMCA ??!

 22 luty 2021 roku

Jadąc na trasie Białystok-Augustów PO DRODZE mijamy stojącego na polu, nieopodal lasu pięknego żubra z reklamą , iż oczywiście NA PODLASIU WITA WAS..... ŻUBR !!!

Kiedy przejedziemy zaledwie parę kilometrów w stronę Białegostoku ...  MOŻEMY NAPOTKAĆ Z KOLEI KOLEJNĄ REKLAMĘ - TYM RAZEM  BANKU PKO.SA!

Moją uwagę przykuł stojący przy drodze publicznej ten oto zaniedbany, opuszczony budynek..

Wśród wywieszonych na tym budynku starych banerów reklamowych zauważyłem ten oto ciekawy o treści: ,, BANK  PEKAO S.A. UKARANY GRZYWNĄ W WYSOKOŚCI 1 833 182 PLN  Z MOCY DECYZJI UOKIK NR RKR-57/2012 ZA NIEETYCZNE PRAKTYKI NA KLIENTACH"
 



 

Oprócz tego napisy: ,, BANK PEKAO S.A. ZŁODZIEJ...OSZUST...KŁAMCA"

Aż zatrzymałem swój pojazd, by zrobić sobie te zdjęcia...

  CIEKAWE ??!  W mej ocenie B A R D Z O !!!!!!!!!!!

Od razu zadałem sobie pytanie: 

JAKIM ZDESPEROWANYM CZŁOWIEKIEM MUSIAŁ BYĆ ÓW, ŻE STAĆ GO BYŁO NA TEGO TYPU PROTEST ?!

Do tego : ,, BANK PEKAO S.A. - POŚREDNIK...HIPOKRYTA...FAŁSZ:

Brrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!! Co sobie pomyślałem to moje... A CO WY NA TO ??!

A TAK NA MARGINESIE: CZY WY MACIE KREDYT W JAKIMKOLWIEK BANKU ...?! JEŚLI TAK ... TO BARDZO UWAŻAJCIE NA WSZYSTKO CO JEST Z NIM ZWIĄZANE!
 

Piszę jak jest..

Krzysztof Kowalczyk