niedziela, 28 lipca 2019

BOGU NA CHWAŁĘ... LUDZIOM NA RATUNEK !

28 lipca 2019 roku

Czy pamiętacie mój niedawny post dotyczący sprawy Ochotniczej Straży Pożarnej ze wsi Stara Huta (woj. lubelskie), która obchodziła swój jubileusz 50 lecia swego istnienia?!
Strażacy bardzo wzruszeni obchodzili swój jubileusz - może i dlatego,iż z pokolenia na pokolenie dbają o nasz wspólny majątek garnąc się do swej pracy z ochotą.
Jednak po obejrzeniu ich całego dobytku ... a szczególnie tego poniżej przedstawiającego ich ponad 40 letni samochód oraz ,,inwestycję,,ciągnącą się już od 6 lat  postanowiłem działać.


 Tak wygląda ich marzenie... w tej chwili nierealne a mianowicie :
chcieliby wreszcie mieć możliwość schowania tego starego samochodu pod dachem, w garażu takim z prawdziwego zdarzenia!

 ,,Inwestycję,, tą realizowano za czasów Platformy Obywatelskiej i Polskiego Stronnictwa Ludowego - z tego co się orientuję to trwa ona już 6 lat!!!

Obok tego niszczejącego od 6 lat przyszłego garażu znajduje się obecnie lokum BARDZO CIASNE pomieszczenie na sprzęt i powyższy pojazd .
Spójrzcie na słupy kruszejące już od ziemi... i ten brak dachu, którego drewno ROZESZŁO SIĘ z upływem czasu ! 


 A na kolejnych fotkach, które wykonałem osobiście widać z jakim należytym szacunkiem strażacy ochotnicy w mundurach podchodzą do swego zawodu.   Tu ubrani na galowo podczas odznaczeń...

 A poniżej ich sprzęt...w tym ciasnym pomieszczeniu!




 BOGU NA CHWAŁĘ... LUDZIOM NA RATUNEK - taki napis mają wypisany pośród rzeczy upchanych w tym pomieszczeniu W OCZEKIWANIU NA INNE. LEPSZE CZASY W PRZYSZŁOŚCI .

Strażacy są wykorzystywani również do gaszenia Lasów Państwowych RDLP Lublin a konkretnie Nadleśnictwa Zwierzyniec - i mam tu serdeczną prośbę do Pana Nadleśniczego aby pomógł oficjalnie w potrzebie OSP w Starej Hucie tak, by chociażby wykonać dach na tym trwającym już od lat przyszłym budynku OSP.

LEPIEJ DMUCHAĆ NA ZIMNE... I BYĆ PEWNYM TEGO,ŻE NA WYPADEK POŻARU LASÓW STRAŻ POŻARNA SZYBKO DOJEDZIE NA JEGO MIEJSCE!

A jaką mam informację jeszcze w tej sprawie...??!

Otóż kilka dni temu odebrałem informację z Prokuratury Generalnej RP  informującą mnie jako zawiadamiającego  że sprawę o której zawiadomiłem Pana Ziobro ( Prokurator Generalny RP) owej inwestycji sprzed lat gdzie ewidentnie władze samorządowe  zmarnowały publiczne pieniądze  a końca tej inwestycji pomimo już 7 roku  wciąż nie widać  -  że sprawę powyższą przekazano już do prowadzenia przez Prokuraturę Okręgową w Zamościu !!!
Poczekamy na dalsze informacje w tej sprawie...


Piszę jak jest...

Krzysztof Kowalczyk

PS.
A kto mnie czytał w miesiącu lipcu 2019 roku najczęściej ?!

1. POLSKA
2/ USA
3. UKRAINA
4. NIEMCY
5. WIELKA BRYTANIA
6. ROSJA
7. FRANCJA
8. PORTUGALIA
9. KANADA
10. INDONEZJA
... i wiele innych państw z całego świata! BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ... i zapraszam na pigipedię ponownie kiedy tylko macie na to czas.