niedziela, 19 lipca 2015

HOBBY I ZAINTERESOWANIA ŁOWIECKIE DYREKTORA RDLP GDAŃSK JANA SZRAMKI ...A PODEJRZENIA BRACI LEŚNEJ POMORZA??!

19 lipca 2015 roku


I WŁAŚNIE TEN ,,GORĄCY" SWEGO CZASU TEMAT I PROBLEM LEŚNIKÓW POMORZA - CHCIAŁBYM DZIŚ WYJAŚNIĆ W OPARCIU O ODPOWIEDŹ JAKA UZYSKAŁEM Z MINISTERSTWA ŚRODOWISKA W DNIU 17 LIPCA 2015 ROKU ( ...a wiec temat jest ,,cieplutki"!)

I o tym właśnie dzisiaj - tak abyście Braci Leśna RDLP Gdańsk WYCIĄGNĘLI  Z TEJ WIEDZY STOSOWNE WNIOSKI    a ewentualnie kolejnym razem jeśli Waszym zdaniem ,,jest coś nie tak" postarali się OSOBIŚCIE ZADBAĆ O STOSOWNE UDOKUMENTOWANIE WASZYCH PODEJRZEŃ!



OCZYWIŚCIE GORĄCO NAMAWIAM W TEGO TYPU SYTUACJACH DO ROBIENIA DOKUMENTACJI FOTOGRAFICZNEJ, ZDOBYWANIA DOKUMENTÓW Z POLOWAŃ itd. itp!!!



Na podstawie analizy treści odpowiedzi jaką uzyskałem z Ministerstwa Środowiska -jestem w 100% pewien,że wszyscy myśliwi polujący w Ośrodkach Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych RDLP Gdańsk a szczególnie jej jeszcze jak dotąd dyrektor regionalny Jan Szramka - doceniają OGROMNĄ ROLĘ I UMIEJĘTNOŚCI PSÓW W CZASIE POLOWAŃ!

 


Pismem z dnia 17 lipca 2016 roku ( znak sprawy: DLP-VIII-051-20/26871/15/ubr )Ministerstwo Środowiska w odpowiedzi na moje uwagi dotyczące PAZERNOŚCI MYŚLIWSKIEJ  i intensywnych polowań dyrektora RDLP Gdańsk Jana Szramki,KTÓRY W ….PODLEGŁYCH SOBIE (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Ośrodkach Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych bardzo intensywnie polując na przysłowiowy ,,KRZYWY RYJ"(….płacąc za tylko niektóre odstrzały wręcz śmieszne opłaty MAJĄCE SIĘ ,,NIJAK” DO INTERESU SKARBU PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE!!!) - odpisało mi że :

,,NIE POTWIERDZIŁY SIĘ „ moje (….czyli Wasze WRAŻLIWA NA KRĘTACTWO Braci Leśna RDLP Gdańsk!) uwagi odnoszące się do tej sprawy polowań dyrektora Szramki – gdyż (...a teraz UWAGA-UWAGA sic!!!) … (cytat) ,, na 3.898  polowań indywidualnych przeprowadzonych w sezonie łowieckim 2014/2015 na terenie OHZ RDLP Gdańsk dyrektor Szramka uczestniczył ...tylko w 36 polowaniach"

Sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A więc podchodząc do sprawy polowań Jana Szramki w podległych mu leśnych,a wyłączonych obwodach łowieckich jakie dziś są zwane OŚRODKAMI HODOWLI ZWIERZYNY - moja wnikliwa analiza ILOŚCI I JAKOŚCI TROFEÓW ŁOWIECKICH JAKIE TAM TENŻE FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY ZASTRZELIŁ PŁACĄC TYLKO ZA CO NIEKTÓRE WRĘCZ MEGA ŚMIESZNE OPŁATY  dowodzi tylko temu, że przy tak malutkiej liczbie wyjazdów na polowania ( 36) w porównaniu do ogólnej ilości 3.898 polowań indywidualnych....KTOŚ CHYBA W TROSCE O CZAS DYREKTORA ,,PRZYWIĄZUJE MU' TE PRZYSZŁE OFIARY JEGO ŁOWIECKICH WYPADÓW …..DO DRZEW W KNIEI !!!!

Może się to czytelnikom moich tekstów wyda głupie, lub dziwne, że tak to ujmuję, ale WCALE TO NIE OZNACZA,ŻE TAKIE PRAKTYKI NIE SĄ STOSOWANE i tu specjalnie dla dyrektora RDLP Gdańsk Jana Szramki W TROSCE O JEGO BARDZO CENNY JAK DOMNIEMYWAM CZAS ...mała podpowiedź!!!!!!

Szanowny ,,Kolego” MYŚLIWY a dyrektorze :

Otóż gdybyś potrzebował ,,palnąć” sobie jeszcze W MIARĘ EXPRESOWYM CZASIE dla przykładu muflona tryka – skontaktuj się z obecnym inżynierem nadzoru w Nadleśnictwie Warcino, a byłym nadleśniczym Nadleśnictwa Sławno Tadeuszem Lewandowskim, KTÓRY DOSTAŁ KOPA I WYLECIAŁ Z TEGO ,,STOŁECZKA” W SŁAWNIE ZA SPRAWĄ wyłącznie MOJEJ DETERMINACJI I SKUTECZNOŚCI ….ZA NADUŻYCIA I POSPOLITE ZŁODZIEJSTWO MIENIA LASÓW PAŃSTWOWYCH (!!!)

Ten KRĘTACZ w czasie gdy był nadleśniczym w Sławnie a ja odpowiadałem za tamtejszy OHZ – W MOJEJ OBECNOŚCI ZAPROPONOWAŁ ,,SZYBKI ODSTRZAŁ” MUFLONA TRYKA PEWNEJ OSOBIE Z MINISTERSTWA ŚRODOWISKA, A ŻADNYM PROBLEMEM NIE BYŁ DLA LEWANDOWSKIEGO FAKT, ŻE TENŻE MUFLON TRYK ZOSTAŁ PRZEZ NIEGO UWIĘZIONY...W KLATCE I SCHOWANY ZA BUDYNKIEM GDZIE MIESZKA DO DZIŚ W GWIAZDÓWKU!!!

Zdaniem tego oszołoma z brodą - muflon jest ranny, gdyż walczył z innym baranem a jego czas bytności na świecie jest już przesądzony...

Z kolei gdyby znowu dyr.Jan Szramka pragnął zapolować tym razem na galowo w mundurze i nie pobrudzić sobie czyściutkich bucików – Lewandowski także i na to miał swoje sposoby :

WSADZAŁ GOŚCIA SPECJALNEGO do swego samochodu służbowego Lasów Państwowych a była to wtedy Łada Niva KOMBI ...myśliwy musiał siedzieć UZBROJONY Z ZAŁADOWANĄ BRONIĄ NA TYLNYM SIEDZENIU Z UCHYLONYMI PO OBU STRONACH POJAZDU SZYBKAMI I GOTOWY DO STRZAŁU...

KIEROWCĄ OSOBIŚCIE BYŁ TADEUSZ LEWANDOWSKI, dziś inżynier nadzoru Nadleśnictwa Sławno ...a obu dorwałem jak wrócili z takiej ,,POLOWACZKI” z niepatroszonymi sztukami !

TAK KU PAMIĘCI ...MAM SETKI,SETKI DOWODÓW Z TAMTEGO OKRESU GDY NADLEŚNICZYM W SŁAWNIE BYŁ NIEPRAWDOPODOBNY ZŁODZIEJ Z  SLD  !!!!

A wracając  ponownie do pisma Ministerstwa Środowiska z lipca 2015 roku, poinformowano mnie dodatkowo,że :

,,W czasie polowań indywidualnych wykonywanych przez dyr.Szramkę nie odnotowano przypadków odmowy wykonywania polowania innemu myśliwemu (…) nie było również odmowy polowań dewizowych”

TAK NA MARGINESIE ...WCALE O TO NIE PYTAŁEM (sic!!!!!!).

Bardzo polemizowałbym ale niestety nie mam na tyle czasu – z kolejnymi słowami tejże odpowiedzi z Ministerstwa Środowiska tj: (cytat) ,, Wykonywanie polowań indywidualnych przez dyr,Szramkę nie pozostawało w związku z pracą, nie dotyczyło pełnienia jego funkcji publicznej – lecz związane było z jego zainteresowaniami”

JESTEM ZBYT DOŚWIADCZONYM CZŁOWIEKIEM W SPRAWACH NIE TYLKO ŁOWIECTWA W LASACH PAŃSTWOWYCH ABY ...UWIERZYĆ W TEGO TYPU BAJECZKI Z MINISTERSTWA ŚRODOWISKA I UZNAĆ JE ZA PRAWDĘ OCZYWISTĄ, GDYŻ AŻ PROSI SIĘ PO TYCH SŁOWACH ZAPYTAĆ : ...A DLACZEGO DYREKTOR RDLP GDAŃSK NIE POJECHAŁ ZAPOLOWAĆ SOBIE DO OŚCIENNYCH KÓŁ ŁOWIECKICH A WYBRAŁ TYLKO I WYŁĄCZNIE PODLEGŁE MU OŚRODKI HODOWLI ZWIERZYNY ???? (sic!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Odpowiedź jest bardzo oczywista, gdyż : SUPER TANIO ( ,,na krzywy ryj”) ...ZAWSZE PEWNE ...CISZA...NIKT NIE PRZESZKADZA...PODWŁADNI MUSZĄ STANĄĆ NA USZACH ABY COŚ PADŁO...NO PO PROSTU SIELANKA NIC DODAĆ!!!!

Domniemywam,że osoba która podpisała mi się z ramienia Ministerstwa Środowiska na temat PAZERNYCH polowań indywidualnych dyrektora RDLP Gdańsk Jana Szramki - nie ma poważnej PRAKTYCZNEJ WIEDZY MYŚLIWSKIEJ, co od razu wyczuwam z treści pisma – a poproszona w kniei przeze mnie o wycięcie śledziony i żółci w czasie patroszenia jelenia,byka czy też sarny kozła ...szukała by zapewne jej z nożem godzinami!!!!

PISZĘ O TYM NIE PRZYPADKOWO, PONIEWAŻ UDZIELONO MI ODPOWIEDZI W KWESTIACH, ….. KTÓRE W OGÓLE MNIE NIE INTERESOWAŁY !!!

Dodatkowo dowiedziałem się, iż (cytat) ,, W sezonie łowieckim 2014/2015 na terenie OHZ RDLP Gdańsk, w trakcie polowań indywidualnych odstrzelono 759 dzików ( dyrektor odstrzelił 10 sztuk); zwierzyny trofealnej : byki – łącznie 26 sztuk (dyrektor odstrzelił 1) rogacze łącznie 186 sztuk (dyrektor odstrzelił 6 ), byki daniela 21 sztuk (dyrektor odstrzelił 1 sztukę)

ANI SŁOWEM Ministerstwo Środowiska nie porusza tematu, iż dyrektor Szramka ...NIE ZAPŁACIŁ ZA ODSTRZAŁ ŻADNEGO DZIKA.... ,,PALNĄŁ” SOBIE Z BRONI MYŚLIWSKIEJ ZŁOTO MEDALOWEGO DANIELA ŁOPATACZA...A DO TEGO JELENIA BYKA O WADZE WIEŃCA PRAWIE 6 kg !!!!

TYLKO MYŚLIWI ZROZUMIEJĄ … O CZYM PISZĘ I O CO MI W TYM WSZYSTKIM CHODZI!!!

Jako ŚMIESZNA CIEKAWOSTKĘ – uznałem w tej korespondencji tłumaczenie Ministerstwa Środowiska,ze realizacja odstrzałów zajmują się głównie leśnicy, gdyż polowania mają miejsce w bezpośrednim sąsiedztwie Trójmiasta o zwiększonej penetracji lasów przez osoby niechętnie patrzące na myśliwych !

I TYM MAM SOBIE WYTŁUMACZYĆ ….MYŚLIWSKĄ PAZERNOŚĆ jeszcze jak na razie dyrektora RDLP Gdańsk Jana Szramki !!!!

WOLĘ CZYTAĆ ...BAŚNIE ANDERSENA  PONIEWAŻ TAKIE ,,BAJKI PISANE NA KOLANIE”MNIE NIE PRZEKONUJĄ!!!!!!!!!!!!!!!


A tym bardziej,że osobiście pukałem do drzwi rodzinnego, malutkiego domu J.C.Andersena w Danii – co sprawiło mi ogromną radość i satysfakcję, niż pytanie o sprawy KRĘTACTWA I UKŁADÓW KOLESI W POLSKICH LASACH PAŃSTWOWYCH!!!!!! 


Pisze jak jest....


Krzysztof  Kowalczyk 

PS.

A TAK NA ZAKOŃCZENIE TEGO TEKSTU W DNIU DZISIEJSZYM - POZWOLĘ SOBIE NINIEJSZYM PRZYPOMNIEĆ NIE TYLKO POLUJĄCEMU TAK ,,ZAJADLE" Z TAKĄ PASJĄ DYREKTOROWI RDLP GDAŃSK PANU SZRAMCE ,IŻ ZBLIŻA SIĘ OTO SZYBKIMI KROKAMI MIESIĄC SIERPIEŃ ...A TYM SAMYM SEZON POLOWAŃ NA KACZKI !


TRENING CZYNI MISTRZA ...WIĘC MOŻE JUŻ DZIŚ WARTO ROZPOCZĄĆ NIE KONIECZNIE TYLKO ,,NA SUCHO" ....TRENING INDYWIDUALNEGO WABIENIA TYCH PTAKÓW W ZACISZU DOMOWYM ??