niedziela, 30 listopada 2014

W PROTEŚCIE PRZECIWKO SFAŁSZOWANYM WYBOROM ...NIE POSZEDŁEM NA WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE !!!



30 listopada 2014 roku

Dziś w Polsce WYBORY SAMORZĄDOWE – UZUPEŁNIAJĄCE ...czyli tak zwana ,,DOGRYWKA,, tam, gdzie nie zdołano w 100% SFAŁSZOWAĆ WYNIKÓW WYBORÓW!!!

TAK! TAK! SFAŁSZOWAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W ostatnich wyborach samorządowych JAK NIGDY W HISTORII owej  POLSKIEJ ,,transformacji ,, ustrojowej (sic!!!!) w sposób wyjątkowo perfidnie OKRUTNY władza koalicyjna Platfusów z Platformy Obywatelskiej oraz Polskiego Stronnictwa Ludowego o korzeniach komunistycznych ...ZROBIŁA W ,,JAJO,, OKOŁO 3 MILIONÓW MOICH RODAKÓW, którzy podobnie jak i ja zgodnie z własnym sumieniem,obowiązkiem i przekonaniem oddaliśmy swój głos w wyborach 16 listopada!

...około 3 miliony głosów UZNANO ZA NIEWAŻNE!!!!

Myślę, iż powinien znaleźć się jakiś człowiek – który powinie ten fakt zgłosić do KSIĘGI REKORDÓW GUINESSA !!!

                                          
Oczywiście władza włącznie z wyjątkowo miernym Prezydentem RP (...o czym macie konkretną OKAZJĘ przekonać się z treści moich pism do Owego NA KTÓRE MI ANI RAZU NIE ODPOWIEDZIANO!) dalej ogłupia naród , twierdząc iż ,,NIC SIĘ NIE STAŁO,, a winny jest tylko system jaki liczył głosy....SIC!!!!!!!!!!!!!!!!

Czytałem ostatnio sondaż w jakim uczestniczyli Polacy a zorganizowany przez RMF FM, który brzmiał : (cytat) ,,KACZYŃSKI KONTRA KOPACZ. KTÓRA OCENA WYBORÓW JEST CI BLIŻSZA,, i wiecie co ,,głupi,, zdaniem wielu rządzących naród MOICH RODAKÓW odpowiedział na ten sondaż ???!

Aż 63 % podobnie jak i ja było ZA Jarosławem Kaczyńskim , zaś tylko 37% za premier Kopacz!

TO JEST BARDZO WŁAŚCIWY OBRAZ W JAKI SPOSÓB MY NORMALNI POLACY ODBIERAMY FAKT OSZUKANIA NAS I PONIŻENIA ZE STRONY OSZUSTÓW I ZAKPIENIA SOBIE  Z NASZEGO OBYWATELSKIEGO OBOWIĄZKU UCZESTNICZENIA W WYBORACH SAMORZĄDOWYCH 16 LISTOPADA 2014 ROKU !!!!!!!!!!!!

DZIŚ NIE POSZEDŁEM NA WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE...i to nie dlatego,że mi się nie chciało a dlatego,że postanowiłem ,,OLAĆ,, rząd Platformy Obywatelskiej która MA ZA NIC NARÓD POLSKI !!!!!

JESTEM ŚWIĘCIE PRZEKONANY PO TYM CO WIDZIAŁEM DZIŚ WE WŁASNYM REGIONIE,ŻE TAKICH JAK JA ,,BUNTOWNIKÓW,, BĘDZIE OKOŁO ...75 % POLSKIEGO SPOŁECZEŃSTWA W CAŁEJ POLSCE !!!

FREKWENCJA JEST SKANDALICZNIE NISKA DZISIEJSZEGO DNIA...zaś ja pamiętam,że musiałem oczekiwać 16 listopada długo w KOLEJCE, aby oddać wówczas  swój głos – TAK WIELU MOICH RODAKÓW BYŁO CHĘTNYCH DO GŁOSOWANIA!!!!

JESTEM TEŻ W 100% PEWIEN,ŻE TO FAŁSZERSTWO POWYŻSZYCH WYBORÓW BĘDZIE STRASZNYM CIOSEM JAKI ULICA I POLACY ZADADZĄ NIEBAWEM TEMU OSZOŁOMSTWU JAKIE NIE ZAMIERZA UCZCIWIE I Z HONOREM ODDAĆ W POLSCE WŁADZY!!!

To DZIADOSTWO – nie zna historii naszego narodu i nie ma zielonego pojęcia JAK PATRIOTYCZNIE POLACY POTRAFIĄ WALCZYĆ ZE SKURW*****STWEM BEZ WZGLĘDU POD JAKIMI SZTANDARAMI POLITYCZNYMI SIĘ UKRYWAJĄ!!!

Dotąd straszono KACZYŃSKIMI ...a teraz kim pytam ??! BĘDZIECIE STRASZYĆ NARODEM , KTÓRY MÓWI BASTA OSZUSTWOM W RZECZPOSPOLITEJ ?!!!!

Dziś nie poszedłem na wybory , gdyż ...NIE POTRAFIĘ SIĘ SAM OSZUKIWAĆ I UDAWAĆ,ŻE WSZYSTKO JEST ,,NORMALNE,, I ,,OK,, !

SKORO WIEM I MA PEWNOŚĆ, ŻE WYBORY 16 LISTOPADA 2014 ROKU ZOSTAŁY SFAŁSZOWANE ...UZNAŁEM PO PRZEMYŚLENIACH,ŻE MOJE UCZESTNICTWO DZIŚ W TAK ZWANEJ ,,DOGRYWCE,, II TURZE TYCH SAMYCH SFAŁSZOWANYCH WYBORÓW
=BYŁOBY Z MOJEJ STRONY ,,AKCEPTACJĄ,, TYCH NIEGODZIWOŚCI !

ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ POLSKIEGO NARODU – DOSKONALE WIE,ŻE WYBORY I TO BARDZO,BARDZO ZNACZNIE NIŻ OFICJALNIE PODANE WYNIKI ...LICZONE O ZGROZO PRZEZ TYDZIEŃ W XXI WIEKU (...sic!!!!!!) PRZEZ PAŃSTWOWĄ KOMISJĘ WYBORCZĄ = WYGRAŁO ,,PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ,, !

13 grudnia b.r.  będzie OGROMNY PROTEST NARODU POLSKIEGO w Warszawie = przeciwko SFAŁSZOWANYM WYBOROM !

WŁADZA BARDZO BOI SIĘ TEGO MANIFESTU ...a na dziś zerknijcie po podliczeniu GENERALNIE W SKALI KRAJU a szczególnie w swoich małych OJCZYZNACH, regionach - jak skandalicznie niska będzie po godzinie 24.00 frekwencja w tych wyborach uzupełniających!!!

CUDEM będzie frekwencja powyżej 25% !!!!!!!!!!!!!!!

TAK ODPOWIADA NARÓD POLSKI RZĄDOWI OSZOŁOMSTWA Z PLATFORMY OBYWATELSKIEJ !!!

BRAVO! BRAVO! MOI RODACY !!!!!!!!!!!!!!!

Piszę jak jest...


Krzysztof Kowalczyk

PS.

A jutro 01 grudnia 2014 roku SZEF OSZOŁOMÓW z owej Platformy Obywatelskiej niejaki Donald Tusk – OFICJALNIE OBEJMUJE URZĄD W UNII EUROPEJSKIEJ!

W Polsce OSZUST naobiecywał tyle,że tomy ksiąg by opisano i ...niczym skunks dał nogę do Brukseli gdy wyszło z wora, że jest oczywiście OSZUSTEM POLITYCZNYM!
...oto jedno z nich!

A OTO NA ,,DZIEŃ DOBRY,, KOLEJNE A PIERWSZE OSZUSTWO TUSKA; obiecał publicznie,że zaskoczy media i wszystkich w swoim wystąpieniu INAUGURACYJNYM 01 grudnia swą doskonała znajomością języka angielskiego ...A JUTRO ZABRONIŁ UCZESTNICTWA MEDIÓW W OGÓLE W TEJ UROCZYSTOŚCI, twierdząc że musi być ,,skromnie,,!!!

          

Ot i tymi metodami OSZOŁOMSTWO z Polski ,,wchodzi na salony,,....




....PRZYSIĘGAM Unii Europejskiej ,że jeszcze nikt w historii NIE ZROBIŁ WAS W BALONA - jak uczynię to ja osobiście od 01 grudnia 2014 roku !!!!

A po powrocie z UE...