czwartek, 22 maja 2014

KTOKOLWIEK WIDZIAŁ...KTOKOLWIEK WIE...



22 maja 2014 roku


Kilkanaście minut po godzinie 16.00 miałem ciekawe zdarzenie...

Przyszła do mnie sąsiadka z kartką w ręku a na niej napisane imię i nazwisko kobiety, oraz numery telefonów ...Z OGROMNA PROŚBĄ O KONTAT !!!

Dzwoniła do nich Polka urodzona na Litwie (Wilno) pytając o mnie....i prosząc o oddzwonienie!


Natychmiast zadzwoniłem i okazało się, iż mam do czynienia ze starszą Panią która w swoim głosie ma MNÓSTWO PRAWDZIWEGO POLSKIEGO PATRIOTYZMU I WYJĄTKOWEJ MIŁOŚCI DO TEJ NASZEJ  PRAWDZIWEJ RZECZYPOSPOLITEJ - a energii w sobie  tyle, że jestem w 100% pewien, iż dwie armie obecnego wojska polskiego nie dałyby tej Pani rady !!!


Dlaczego piszę KTOKOLWIEK WIDZIAŁ...KTOKOLWIEK WIE...???!


Bo to tytuł pewnego programu telewizyjnego w Polsce, gdzie LUDZIE POSZUKUJĄ INNYCH a ta Pani opisała mi przez telefon cała historię związaną z ...poszukiwaniem KONTAKTU z moją osobą w Polsce!


Pomimo wieku BARDZO DOBRZE  zna moje treści opisów BEZPRAWIA W POLSCE i postanowiła podzielić się ze mną zdjęciami i dokumentami opisującymi NIEPRAWDOPODOBNĄ HISTORIĘ JEJ RODZINY ZWIĄZANEJ Z ...LASAMI PAŃSTWOWYMI W POLSCE !!!


Powiem na dziś, tak na gorąco ...NIE ZDAWAŁEM SOBIE SPRAWY, ŻE NADAL W DZISIEJSZEJ POLSCE NIEKTÓRZY POLSCY LEŚNICY NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH TO AŻ TAKIE – ŚWINIE BEZ SERCA I LUDZKIEJ WYOBRAŹNI !!!


Oczekuję na zdjęcia i dokumenty od tej Pani ...upublicznię TO BEZPRAWIE na www.pigipedia.blogspot.com , abyście czytając o tym MIELI PEWNOŚĆ, ŻE WIELU LEŚNIKÓW ZAMIAST DBAĆ O DOBRE RELACJE ZE SPOŁECZEŃSTWEM CO JEST JAKOBY JEDNYM Z PRIORYTETÓW LASÓW PAŃSTWOWYCH ...zachowują się jak ostatni kretyni !!!


Na tą chwilę powiem tyle, iż dotyczy to ...WIELKOPOLSKICH LASÓW PAŃSTWOWYCH !!!


USŁYSZAŁEM W SŁUCHAWCE TELEFONU - TRAGEDIĘ RODZINY, W KTÓREJ OGROMNY WKŁAD MAJĄ OBECNE LASY PAŃSTWOWE, A SZCZEGÓLNIE KILKA OSÓB NA STANOWISKACH KIEROWNICZYCH …
Gdzie PRYWATEN INTERESY kosztem oczywiście Lasów Państwowych  oczywiście wzięły górę nad ludzką krzywdą !!!!!!!!!!!!!!!!!!

WSTYD I HAŃBA, ŻE POLACY MUSZĄ ZA SPRAWĄ PEWNEGO BEZMÓZGOWIA PRZECHODZIĆ AŻ TAKĄ GEHENNĘ ...i to na dodatek po raz kolejny, gdyż sprawa dotyczy POLSKICH ZESŁAŃCÓW Z WILNA NA DALKĄ SYBERIĘ PRZEZ KOMUNISTYCZNE WŁADZE ZSRR !!!


Detale o tej HAŃBIE W LASACH PAŃSTWOWYCH WIELKOPOLSKI opublikuję natychmiast i jak czuję niejednokrotnie na moim blogu www.pigipedia.blogspot.com



KTOKOLWIEK WIDZIAŁ...KTOKOLWIEK WIE...



Piszę jak jest...



Krzysztof Kowalczyk


PS.


WCZORAJ ,,GOOGLE,, POWIADOMIŁO MNIE ELEKTRONICZNIE W NOCY  O KILKU PRÓBACH ZALOGOWANIA SIĘ NA MOIM KONCIE INTERNETOWYM Z KILKU SERWERÓW , W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH ŚWIATA min. z Polski, Indonezji...


….ciekawe jest życie  LEŚNIKA  w RP !!!! :)